WowNews logo WOWnews
Stories
novalue
Iulia Albu matura cu vedetele! "Ele pot vinde cu succes creme antihemoroizi, carioci, scutece..."- Uite pe cine a luat in vizor!

Vedete

Iulia Albu matura cu vedetele! "Ele pot vinde cu succes creme antihemoroizi, carioci, scutece..."- Uite pe cine a luat in vizor!

Iulia Albu le-a luat iar la ochi pe vedetele cu pretentii din Romania.

Chiar daca sunt modele pentru multe doamne si domnisoare, Iulia Vantur, Adela Popescu sau Dana Rogoz au fost desfiintate de celebrul fashion editor. Si de data asta nu din cauza hainelor purtate la vreun eveniment monden.

"Sunt vedete care nu vând, însă care, în contextul unei strategii bine puse la punct, pot poziţiona cât de cât un produs în context general. Aici avem numeroase exemple. Vorbim despre acea categorie care nu este atât de vizibilă încât să genereze un interes anume pentru un produs, dar care poate mişca puţin poziţionarea sa.

Acesta este tipul căruia în limbaj popular «îi face reclamă una blonda». Aici intră Adela Popescu, Dana Rogoz, Laura Cosoi, Iulia Vântur, Jojo, Gina Pistol şi lista ar putea continua. Ele pot vinde cu succes cărţi de bucate, creme antihemoroizi, pastă de dinţi, excursii în India, carioci, scutece, costume de baie la 15 lei, însă NICIODATĂ un produs de lux şi NICIODATĂ un produs de brand ce se vrea marketat pe scară largă". În ceea ce priveşte brandurile de lux, există aşa cum arătam mai sus o categorie extrem de restrânsă de vectori de imagine adecvaţi acestui tip de asocieri.
Iar dacă vorbim despre brandurile de modă, variantele se diminuează considerabil. Strategiile făcute pe genunchi, în sistem de cumetrie sau contra "comision" sunt un specific al pieţei româneşti însă, NICIODATĂ un brand de calibru nu va practica astfel de "scamatorii", a spus Iulia pentru Ring.


"Vectorii de imagine, pentru că asta sunt aceste vedete, sunt împărţiţi în mai multe categorii. O categorie este compusă din vedetele care pot să vândă UN produs de lux. Fie că vorbim despre servicii sau produse în sine, produsele de lux sunt o categorie aparte extrem de greu de marketat în România.
Simona Pătruleasa şi Oana Cuzino sunt exemple în acest sens. Acestea sunt vedete în care publicul are încredere, situate la un nivel decent pentru o astfel de campanie. Într-o altă categorie sunt vedetele care pot să vândă un produs cumpărătorului mai puţin 'situat' economic. Acesta este genul de public care, în general, acceptă cu uşurinţă un produs strict prin asocierea sa directă cu o imagine recognoscibilă. Strategiile de acest tip se bazează mai puţin pe credibilitate şi mai mult pe 'aruncarea' produsului în faţa consumatorului în aşa fel încât, odată ajuns la raft, acesta să îl identifice rapid.
Ca excepţie, reclamele cu Jojo în costum de baie de la 15 lei si reclamele cu Andreea Marin la pătrunjel sunt exemple grăitoare în acest sens. Nepoata lui tanti Florica va cumpăra cu siguranţă acel costum de baie. Bineînţeles, acesta nu este un lucru rău, în esenţă, miza pe piaţa din România este tocmai acest public", a explicat Iulia Albu.