13 reguli de aur pentru a obtine silueta perfecta in 2014 - VEZI ce te ajuta sa ajungi cum iti doresti

Poate ai acumulat cateva kilograme de sarbatori, poate le aveai de dinainte. Acum nu mai conteaza, caci anul se incheie cu silueta pe care o ai si nu mai poti face schimbari majore. Insa isi poti propune ca, in 2014, sa ajungi la greutatea corporala ideala, sa obtii silueta perfecta dupa care tanjesti. Cum? Pas cu pas, regula cu regula.

Distribuie pe:

In acest sens, iata 14 reguli de aur care te pot ajuta sa obtii silueta la care vizezi! Sunt reguli simple, care – respectate – nu doar ca iti sporesc sansele de a ajunge la greutatea corporala ideala, dar contribuie si la construirea si mentinerea unei sanatati de fier.

1. Concentreaza-te pe rezultatul dorit!

Inainte de orice – o cura de slabire, un examen important, o provocare – trebuie sa te inarmezi cu atitudinea potrivita. Acesta este primul pas! Daca pornesti la drum cu gandul “Vai! Dar eu nu o sa fiu in stare sa fac asta zilnic” sau “N-am timp sa iau si micul dejun dimineata. Sunt mereu pe fuga!” sau te lasi napadita de negativism – “Eu nu voi arata niciodata asa” – atunci iti poti lua gandul de la silueta dorita. Indiferent cand de anevoios pare drumul la inceput, odata facuti primii pasi, acesta devine mai usor de parcurs. Vizualizeaza-te cu silueta dorita, gandeste-te ce vei putea purta atunci cand vei da jos kilogramele in plus, imagineaza-ti toate lucrurile bune care vor deriva din faptul ca ti-ai intrat in forma. Dar nu-ti stabili obiective greu de atins sau “nesanatoase”. Adica nu-ti propune sa slabesti 10 kilograme in trei saptamani. Stabileste-ti teluri tangibile. In materie de slabit, ideal este sa dai jos aproximativ un kilogram pe saptamana, pentru ca sanatatea sa nu-ti fie afectata si pentru a nu risca sa te ingrasi la loc ulterior.

2. Sportul nu este negociabil

Miscarea, exercitiile fizice, sportul in general trebuie sa fie ca spalatul pe dinti. Obligatoriu! Nimeni nu spune ca trebuie sa faci sport de doua-trei ori pe zi, dar cel putin o data este obligatoriu. Nu-ti gasi scuze de tipul “Sunt prea obosita”, “N-am timp”, “N-am unde” sau “N-am bani”. Sunt doar pretexte pe care le folosesti pentru a lancezi in canapea, cu telecomanda in brate si tesutul adipos pe solduri si pe burtica. Nu este nevoie sa faci zilnic o ora si ceva de exercitii fizice sau pierzi cate doua ore si jumatate la sala si pe drum catre sala si inapoi. Poti face exercitii si acasa – in dormitor, in sufragerie, pe hol. Sunt programe de exercitii pe diferite grupe de muschi, de 10, 15 sau 30 de minute pe care le poti face odata ce le rulezi pe calculator/laptop. Iata un exemplu de program pentru abdomen, pulpe si fese!

Citeste aici continuarea


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate