5 metode de relaxare rapidă potrivite în orice moment

Autor: Dragos Stefan

Inboxul tău tocmai a fost invadat de zeci de mail-uri, termenul de predare a proiectului pentru serviciu expiră mâine, iar cireașa de pe tort este când te sună bona și îți spune că cel mic este răcit. În aceste condiții, este puțin spus că cineva se joacă cu nervii tăi.

Nu trebuie să te descurajezi. Esențial este să-ți găsești puterea interioară, să te aduni, să te relaxezi și să le iei pe toate ușor.

De fapt, relaxarea este punctul cheie și poate cel mai important element în gestionarea emoțiilor și a stresului. Ea este importantă și în confruntarea cu neanunțatele atacuri de panică. Acestea sunt manifestări fizice intense cauzate de presiunea stresului acumulat în timp. Și ele se pot gestiona, prin diferite metode de relaxare sau control, metode simple ce le poți lua de aici.

Cu toate acestea, există tehnici simple de relaxare pe care le poți aplica în viața de zi cu zi sau în orice moment atunci când se întâmplă să ai de-a face cu situații puțin mai stresante. Prin urmare, am pregătit pentru tine câteva sfaturi și trucuri bune de pus în practică.

1. Fă-ți o rutină scurtă de meditație zilnică

Meditația este din ce în ce mai des abordată ca metodă de relaxare și de găsire a liniștii interioare. Cercetătorii au descoperit că meditația scade stresul și tensiunea arterială și contribuie la eliminarea depresiei și a anxietății.

De asemenea, cei care au fost obiectul studiilor au declarat că după o anumită perioadă de practică a meditației, s-au simțit mult mai echilibrați, mai optimiști, dobândind o claritate mentală mai bună. Ia-ți 15 minute în fiecare zi, fie dimineața, fie seara și meditează.

2. Conectează-te cu respirația

Citeste si: Vestea tristă a dimineții. Din păcate, Alexandru Arșinel...- bzi.ro

Respirația înseamnă viață. Dar este important să știi cum să aduci acest reflex esențial în beneficiul tău. În momentele stresante ai tendința să uiți să respiri. Inima

începe să-ți bată tare și parcă simți că nu mai ai aer. Fix atunci trebuie să-ți iei un răgaz și să te focalizezi pe respirație. Iată și o tehnică ușoară: pune o mână pe abdomen, iar cealaltă pe piept.

Trage adânc aer în plămâni pentru a-ți decongestiona diafragma. Expiră încet. Aplică mai multe seturi de astfel de respirație și observă cum aerul îți pune în mișcare abdomenul, pieptul și clavicula. Concentrează-ți gândurile pe firul respirației și vei vedea că stresul dispare încet.

3. Folosește-te de tehnica vizualizării creatoare

Prin actul mental de a vizualiza ceea ce îți dorești vei reuși să pui premisele obiectivării și materializării lucrului respectiv. În fiecare dimineață sau în timpul jobului îți poți lua 5 minute pentru a închide ochii și a-ți lăsa imaginația să lucreze pentru tine. Te asigur că în felul acesta te vei relaxa imediat.

4. Rostește alfabetul de la coadă la cap

Încearcă, nu este o glumă și nici un test de inteligență. Prin punerea la muncă a creierului, vei reuși să îți îndrepți atenția spre un singur lucru și vei reuși să te deconectezi de la lucrurile care îți produceau stres.

5. Presopunctura – o sursă rapidă de relaxare

Presopunctura este o modalitate de eliminare a stresului prin presiunea anumitor puncte de pe corpul uman. Un studiu recent a descoperit că prin aplicarea acestei metode nivelurile de anxietate scad. Scopul ei este să ajute la stimularea naturală a capacității de vindecare a corpului. De exemplu, la ceafă există două puncte în care mușchii gâtului se leagă de craniu. Cu ajutorul degetelor arătător și mijlociu, apasă pe aceste două puncte timp de 15 minute. Vei constata imediat că te vei calma și stările de anxietate se vor ameliora.

Există multe metode eficiente de relaxare, rapide și simple. Tot ce trebuie să faci este să te oprești pentru câteva minute și să pui în aplicare câteva dintre ele, până vei găsi ceea ce ți se potrivește cel mai bine.

Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

Klaus Iohannis trage un nou semnal de alarmă! Șeful statului îndeamnă la vaccinare: „Vorbim despre o catastrofă”

Mersul la biserică nu este condiționat de prezentarea certificatului COVID! „Nu trebuie să ai argumente ştiinţifice pentru orice măsură luată” Iată ce măsuri trebuie să respecte...

Rămân sau nu închise școlile după vacanța de două săptămâni?! Raed Arafat, explicații: „Nu există nicio garanţie”

Horoscop 23 Octombrie 2021: Vărsătorii au parte numai de succese, Gemenii ar trebui să fie atenți la starea lor de spirit

INTERZIS VACCINUL PFIZER! Decizia luată chiar acum. Cine a oprit vaccinarea

SMILEY se desparte de Gina Pistol! A aflat ce a făcut aceasta ca să devină prezentatoare la Antena 1! ESTE SCANDAL IMENS!

După Coronavirus ne mai lovește ceva neașteptat. Ajunge și în România. Scenariul periculos venit direct de la UE

Un fost fotbalist a murit electrocutat după ce i-a căzut telefonul în cada cu apă

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies