8 fructe care te ajuta sa slabesti - Consuma-le proaspete!

Fructele au uneori la fel de multe calorii ca mâncăruri mult mai puţin sănătoase, dar avantajul lor ţine de complexul de vitamine şi de conţinutul foarte scăzut de grăsimi. Descoperă 8 fructe care te ajută să slăbeşti, indiferent dacă ţii un regim special sau pur şi simplu vrei să mănânci mai sănătos.

Distribuie pe:

fara descriereStudiile de specialitate laudă unele fructe pentru ajutorul lor în încercarea de a slăbi. Iată-le pe cele care sunt cu adevărat uşor de găsit şi consumat în forma cea mai proaspătă.

Grapefruit

Numeroase cercetări au confirmat efectele acestui fruct pentru o cură de slăbire fără restricţii majore. Ingredientele din grapefruit reduc nivelul insulinei, obligând astfel corpul să transforme caloriile în energie pe care o consumă şi nu o stochează în depozitele adipoase. Jumătate de grapferuit are numai 36 de calorii şi nu include deloc grăsimi. Consumă acest fruct înainte de mese pentru a-i folosi la maxim potenţialul.

Pere

Cu până la 6 grame de fibre într-un singur fruct de mărime medie, perele sunt printre cele mai săţioase fructe şi ajută organismul să uite de pofta de mâncare. Pectina din pere este responsabilă pentru stabilizarea glicemiei, lucru ce te poate face să renunţi definitiv la gustările dintre mese.

Struguri

Cea mai dulce şi mai savuroasă opţiune, strugurii conţin mai multe calorii ca alte fructe şi mult mai puţine fibre, dar sunt un diuretic şi laxativ natural. Conţinutul ridicat de antioxidanţi şi vitamine A şi K este benefic pentru întregul organism.

Mere

Situate pe locul 2 în topul fructelor bogate în fibre, merele conţin până la 15% din necesarul zilnic de fibre.
Un fruct de mărime medie are aproximativ 81 calorii şi este uşor de transportat şi păstrat pentru a fi mâncat chiar atunci când foamea te împinge la alegeri mai puţin sănătoase.

Fructe de pădure

De la afine, zmeură, mure şi fragi până la merişoare, fructele de pădure oferă arome puternice şi un conţinut foarte ridicat de fibre. Dacă nu ai acces la fructe de pădure nici măcar congelate, optează pentru căpşune şi te vei putea bucura de o gustare dulce dar potrivită pentru o dietă.

Cireşe


Într-o jumătate de ceaşcă de cireşe găseşti 45 calorii, 2 g fibre şi nicio urmă de grăsimi. Conţinutul ridicat de apă şi fibre le face săţioase, iar gustul dulce poate satisface poftele de ciocolată sau de alte dulciuri mult mai bogate în calorii. Mănâncă-le în sezon, cât mai proaspete, pentru impactul maxim.

Pepene galben

Cu numai 55 calorii într-o ceaşcă de pepene galben tăiat cubuleţe, acest fruct are un conţinut scăzut de grăsimi, dar este foarte bogat în acid folic, potasiu, magneziu şi vitamine importante (C şi A). Nivelul ridicat de fibre şi în apă face din pepenele galben o gustare ideală între mese.

Prune

O prună de mărime medie conţine numai 30 calorii, alături de 1 g fibre şi nicio urmă de grăsimi. Prunele sunt excelente în rolul de laxativ natural şi pot fi mâncate proaspete oricând şi oriunde. Gustul dulce este un avantaj important, dar prunele sunt bogate şi în vitamina C, care creşte imunitatea. Fibrele din îţi oferă energie atunci când ai mai multă nevoie, pentru a uita de poftele interzise.

Sursa: eva.ro


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate