8 modalitati simple prin care poti evita sa te ingrasi de Sarbatori

Estimativ, ne ingrasam cu 2 pana la 4 kilograme in perioada Sarbatorilor de iarna.

Distribuie pe:

Ca sa nu treci din nou prin acelasi carusel al mancatului fara limite si al vinovatiei fara sfarsit, iti venim in ajutor cu 8 trucuri prin care poti depasi aceasta perioada dificila sanatoasa si supla.

1. Pastreaza-ti (pe cat posibil) orarul de somn si cel de miscare

Nu vei reusi sa mergi de 3 ori pe saptamana la sala in aceasta perioada, dar poti face plimbari mai lungi pe jos, poti construi oameni de zapada sau poti face numeroase alte activitati distractive. E foarte important, de asemenea, sa-ti respecti orarul obisnuit de somn (cu exceptia petrecerii de Revelion, bineinteles), pentru ca altfel risti sa confunzi oboseala cu foamea.

2. Bea cu masura

Bineinteles ca e ok sa bei un pahar sau doua cu prietenii si cu familia la mesele de Sarbatori, dar daca exagerezi la capitolul bautura e la fel de rau ca daca ai exagera cu grasimea sau cu dulciurile. Caloriile se depun la fel de repede fie ca le bei, fie ca le mananci. Alege vinul in locul cocktailurilor si nu exagera!

3. Nu mai pune mancarea pe primul plan


In mod normal, aceasta perioada ar trebui sa se centreze in jurul traditiilor si al familiei. Nu stim cum, in ultimul timp principala preocupare a oamenilor in perioada Sarbatorilor de iarna a devenit mancarea. Pune mai mult accent pe activitati distractive petrecute impreuna cu cei dragi si, la finalul concediului, vei avea mai multe amintiri frumoase si mai putine kilograme in plus.

4. Ia o gustare inainte sa mergi in vizita

Mananca ceva sanatos inainte sa-ti vizitezi prietenii sau rudele, cum ar fi niste fructe, legume sau cateva alune. Asa nu risti sa exagerezi cu gustarile sau prajiturile odata ajunsa acolo.

5. Respecta-ti orele de masa

Chiar daca este o traditie de familie, nu-ti petrece toata ziua flamanda, asteptand marea cina de Craciun, cand va adunati cu totii si nici ciugulind din toate platourile din bucatarie. Mananca tot 3 mese pe zi, ca in orice alta perioada a anului si nu vei avea surprize neplacuta odata urcata pe cantar.

6. Cere sprijinul cuiva apropiat

Fie ca esti stresata in legatura cu pregatirea mesei de Craciun sau ai pur si simplu nevoie sa fii impiedicata sa mananci prea multe dulciuri, apeleaza la o prietena sau la un membru al familiei pentru a te sustine si a te motiva. Asa nu vei mai simti ca esti singura in lupta cu tentatiile sezonului.

7. Nu-ti fie teama sa spui nu

Chiar daca esti genul de persoana foarte amabila si draguta, care nu reuseste niciodata sa refuze pe nimeni, fa un efort cand vine vorba despre silueta ta. Este in regula sa nu accepti sa mananci sau chiar sa gusti tot ce ti se ofera atunci cand mergi in vizita la cineva sau tot ce vrea mama sa-ti puna in farfurie acasa.


8. Pastreaza-ti o atitudine relaxata si optimista

Chiar daca mai calci stramb dietetic vorbind in aceasta perioada, e important sa nu fii prea aspra cu tine insati. Conteaza ca vrei sa fii sanatoasa si sa arati bine, si ai suficient timp in 2013 sa dai jos kilogramele acumulate acum.

Sursa: Perfecte.ro


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate