WowNews logo WOWnews
Stories
Pescobar
Pescobar

Vedete

”Și foarte bine am făcut” Pescobar reacționează, după ce unul dintre clienții săi spune că i-a vorbit urât. Paul Nicolau îi dă acum o replică neașteptată: „Să nu mai vină”

Paul Nicolau dă de pământ cu unul dintre clienții săi. Ce i-a transmis, după ce omul s-a arătat nemulțumit de ce a mâncat la terasa din Herăstrău?

Paul Nicolau, alias Pescobar, se bucură de o afacere de succes în nordul Bucureștiului, acolo unde oamenii se înghesuie să îi treacă pragul.

Chiar dacă o vreme restaurantele sale au fost închise, acum Pescobar și-a reluat activitatea și totul îi merge ca pe roade.

Citeste si: Igor Cuciuc își plângea amarul în direct, în urmă cu câteva luni. Artistul se afla la capătul puterilor: “Perna noastră a fost udă în fiecare seară de lacrimile mamei și lacrimile tatălui.” - kfetele

Citește și: Detalii neștiute despre celebrul Pescobar! Nimeni nu s-ar fi gândit că afaceristul face asta, fără să știe lumea. Dumitru Dragomir l-a dat de gol: „E un fel de Gigi Becali”

Pescobar nu se căiește pentru replica dată clientului său 

Însă, deși profitul este colosal, Paul Nicolau mai întâmpină și situații tensionate cu cei care vin să guste din preparatele sale.

Asta s-a întâmplat recent, când unul dintre clienții săi s-a arătat nemulțumit de ce i s-a pus în farfurie. El a spus că pentru prețul pe care l-a plătit avea alte așteptări, tocmai de aceea i-ar fi cerut banii înapoi afaceristului.

Moment în care, Paul Nicolau, deși a spus că îi va restitui suma, i-a vorbit cum nu se cade, ba chiar l-a rugat să nu îi mai treacă pragul.

Iar acum, pentru că a fost acuzat că a vorbit pe un ton nepotrivit, Pescobar reacționează public și nu își scuză spusele.

Ba din contră, el consideră că a făcut un lucru bun, căci unii oameni, spune el, nu știu cum funcționează lucrurile în lumea asta, de aici și pretențiile lor de neînțeles.

Paul Nicolau

Paul Nicolau

[Sursa foto: Facebook ]

Citește și: Maria Constantin sare în apărarea lui Pescobar: „Să mai zică cineva că nu este bună mâncarea”. Ce a avut de spus, după neregulile descoperite de inspectorii ANPC în resta

Iar referitor la remarca clientului său, cum că ce a comandat era, de fapt, o cantitatea prea mică pentru prețul din meniu, Pescobar i-a recomandat ca și la piață să facă la fel, să ceară doar miezul fructului, nu și coaja.

”Mi-am permis eu să-i comentez unui client. Da, și foarte bine am făcut. Îmi permit în continuare să comentez clienților care nu știu pe ce lume trăiesc. A fost un client care a plătit doar 99 de lei pe un homar, fiind un preț mic din toată lumea, și am avut reclamație că are doar 100 de grame carne și 400 de grame carapacea. Voia și banii înapoi. Alo? Gara, băiatul. I-am zis frumos că îi dau 100 de lei pe Revolut să stea acasă și să nu mai vină la noi. I-am zis că atunci când merge să ia banane să ceară doar miezul, fără coajă”, a declarat Pescobar pe rețelele de socializare.