
In articol:
Însoțite, evident, de artificiile de rigoare, o armată de animatoare și câțiva flăcăi bine făcuți care să care roaba cu prețiosul lichid, șampaniile au ajuns la cei care le-au comandat și, așa cum era de așteptat, la masa cu pricina au început să mișune domnișoarele care sperau să fie și ele poftite la o cupă de licoare bahică și, poate-poate, vor reuși să pună ”gheruțele” pe vreun tinerel cu asemenea dare de mână...
Citeste si: România arde! Ce s-a pus la cale. Discuții explozive între interlopii români
Citeste si: Hemoroizi externi – cauze si metode de tratament
Citeste si: Un fotbalist de 20 de ani, împuşcat mortal în faţa locuinţei sale, în Ecuador
Doar că asta se întâmpla acum un an. Din păcate, regulile explicite din acest an îi vor obliga pe ”bombardierii” care comandau pe vremuri asemenea sticle de șampanie să petreacă de 1 Mai, în cel mai bun caz, acasă. E adevărat, mai au varianta să se vadă, la un gratar, în grupuri mici, și să servească câte o bere ”la varice”, adica în picioare, doar că vor fi nevoiți să o facă cât mai discret.
Nu de altceva, dar, pare-se, Poliția este decisă ca de 1 Mai să se asigure că nu vor exista prea mulți oameni care să nu respecte obligațiile legale impuse de starea de urgență și a anunțat, deja, că vor amenda pe toți pe cei care îi vor găsi în alte locuri, la petreceri.
În 2018, circula o știre falsă cu o șampanie de 100.000 de euro!
Știrile despre sticle de șampanie de 100.000 de euro au curs de-a lungul minivacanței de 1 Mai din 2018, clienți cu dare de mână înghesuindu-se prin cluburile de fițe de pe Litoral să cheltuiască sume uriașe pentru asemenea lux.
Citeste si: Calendar ortodox 5 iunie 2023. Sărbătoare importantă pentru credincioși- stirilekanald.ro
Doar că, pare-se, adevărul este cu totul și cu totul altul, iar cluburile cu pricina ”i-au ars” gospodărește, pe ”barosăneală” pe respectivii. Mai exact, la o simplă verificare a brandului de șampanie despre care s-a spus că ar costa 100.000 de euro sticla se poate constata că diferența este, în fapt, uriașă. Mai exact, de banii respectivi – în fapt, chiar mai puțini-, clienții ar fi putut cumpăra, în orice club din lumea asta – mai puțin pe litoralul românesc, evident – o întreagă colecție din respectivul brand de șampanie, din care, evident, nu ar fi lipsit sticlele uriașe, alături de alte câteva, mai mici, din categoria premium a respective licori bahice. Iar în realitate, șampania consumată, anul trecut, în club, ar fi costat ”doar” vreo 20.000 de euro...
Însă fițele contează mai mult decât banii, iar imaginea luxului valorează oricât, cu atât mai mult cu cât șampaniile din brandul unui rapper celebru sunt ”la modă” și, implicit, s-au transformat în adevărate ”aspiratoare de domnișoare” dormice să își pună buzele tunate pe câte o cupă din băutura cu pricina și, normal, cad pe spate când văd vreun ”băiat de oraș” care și-o permite.