Agentia PPC spune: Nu este suficient sa ai doar un site

Autor: Amalia Florea

Da, este foarte adevarat ca pentru o afacere indiferent de marimea acesteia, site-ul nu este de ajuns pentru a atrage clienti. De ce? Pentru ca ai nevoie de continut de calitate, de o promovare online cat mai adecvata si de o continuitate a strategiei de a atrage clienti.

Este un inceput foarte bun ca ai realizat un site, dar trebuie mai mult. Hai sa iti spun mai intai de ce iti trebuie mai mult?

Deoarece vrei sa:

   - Afle mai multi clienti potentiali despre tine, despre produsele si serviciile tale, brandul tau;

   - Apara site-ul tau in primele cautari;

   - Fii contactat intr-un anumit interval de timp;

   - Ai trafic pe site;  

   - Ai cat mai multe vanzari etc.

De asemenea, trebuie sa tii seama de faptul ca potentialul client care ajunge pe site-ul tau este un strain, o persoana pe care nu ai cunoscut-o si care nu te cunoaste. 

Citeste si: Cum și-a dat seama Monica Anghel că e infectată cu Covid, deși avea vaccinul făcut?- bzi.ro

Astfel, pentru a-ti indeplini cerintele de mai sus vei avea nevoie de o strategie teoretica si practica privind promovarea digitala.

În acest fel vei avea rezultatele mult dorite si vei putea sa vinzi online produsele sau serviciile oferite.

Cateva din strategiile digitale de marketing sunt:

   - SEO- optimizarea site-ului tau on-site si off-site, dar iti poate lua mult timp, de la cateva luni la cativa ani pentru a ajunge in primele cautari;

   - Social Media Marketing- crearea de conturi pe diverse retele de media si apelarea la reclame platite precum Facebook Ads, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok etc.;

   - Google Ads- iti poti crea gratuit contul si sa incepi sa realizezi campanii, iar site-ul tau o sa apara rapid in primele cautari daca ai setat bine anunturile;

   - Email Marketing- daca ai aprobarea pentru fiecare email pe care il ai in baza de date poti sa transmiti informari periodice despre produsele sau serviciile tale.

Pentru fiecare dintre aceste strategii poti apela la diverse agentii, dar cel mai rapid poti avea rezultate daca apelezi la o agentie PPC.

O agentie PPC („Pay Per Click” adica „Plateste la clic”) realizeaza, administreaza, optimizeaza reclamele platite la clic pentru clientii sai. Termenul PPC inseamna ca se plateste pentru reclame doar cand cineva da clic pe anunt.

Avantajele apelarii la o agentie PPC:

   - Are abilitatile necesare pentru a proiecta o strategie viabila care sa iti aduca rezultate rapide si concrete;

   - Este la curent cu toate modificarile pe care le realizeaza fiecare platforma;

   - Da dovada de creativitate si cunostinte pentru crearea fiecarei campanii;

   - Stie sa fie gestioneze bugetele intr-un mod flexibil privind investitia pe care doresti sa o ai intr-o anumita perioada;

   - Selecteaza intr-un mod profesionist categoriile de public tinta etc.

Astfel, nu te axa doar pe site, ci adopta si o strategie de promovare online pentru a avea clienti din mediul online. Cel mai rapid mod de a atrage clientii este promovarea PPC.

Te sfatuiesc sa apelezi la o agentie PPC care se va ocupa de strategia si implmenentarea anumitor campanii online pe Google si Facebook pentru ati aduce rezultatele dorite in cel mai scurt timp.

Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

Sfântul Voievod Neagoe Basarab. Cea mai importantă rugăciune care se citește pe 26 septembrie 2021

Horoscopul zilei, 26 septembrie 2021. Un nativ este trădat de o persoană apropiată

Horoscopul săptămânii 27 septembrie - 3 octombrie 2021! Ana Maria Ticea, astrologul WOWBIZ.ro, despre ce ne rezervă astrele în această săptămână

Horoscop Zilnic Duminică 26 Septembrie 2021: Gemenii vor face anumite schimbări majore

O jurnalistă aruncă bomba despre PFIZER! Ce i s-a întâmplat după a treia doză

BOMBĂ! Gina Pistol și Smiley s-au despărțit! Este SCANDAL IMENS

Anamaria Prodan apelează la ajutorul divin. Cum vrea să-l aducă pe Reghecampf acasă

Femeia pe care Gigi Becali a impresionat-o în trecut: ,,M-a sunat să ne vedem la palat, să ne cunoaştem mai bine”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies