
In articol:
- Alexandra Dinu, cea mai populară vedetă pe Google în 2021
- Ce este raportul Google Trends pe care gigantul american îl lansează în fiecare an
Dacă în 2020 cele mai populare căutări în România au fost aspectele legate de pandemie, anul acesta, în centrul atenţiei s-a aflat Alexandra Dinu, care a primit titlu de cea mai populară vedetă pe Google.
Alexandra Dinu, cea mai populară vedetă pe Google în 2021
În 2021, actriţa şi vedeta de televiziune, Alexandra Dinu a fost cea mai căutată vedetă pe Google. Aceasta a devenit cunoscută la doar 19 ani, când a debutat ca prezentatoare la postul TVR 2 cu emisiunea Trupa DP2, urmată de emisiunea ProMotor, de la Pro TV, în 2000.
Citeste si: Ce nu ai voie să faci pe 21 mai 2022 de Constantin și Elena- kfetele.ro
Citeste si: Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea..- bzi.ro
Timp de trei ani, Alexandra Dinu a trăit o poveste de dragoste alături de Adrian Mutu, cu care are un copil, pe Mario, și de care s-a despărțit în 2001, unul dintre motive fiind gelozia fotbalistului.
În prezent, actrița este singură, după ce în aprilie a încheiat relația de trei ani cu Jeffrey Greenstein, un reputat producător la Hollywood și președintele companiei Millennium.
Ce este raportul Google Trends pe care gigantul american îl lansează în fiecare an
Google Trends este un instrument de căutare și de analiză, care a fost lansat de Google în 2006. Cu ajutorul acestuia, putem afla care sunt cele mai frecvente cuvintele căutate de utilizatori pe motorul de căutare.
Totodată, Google Trends își oferă o analiză personalizată dacă selecționezi zona geografică de interes, limba și chiar categoria de subiect pe care dorești să o iei ca o referință, iar cu rezultatele analizei poți afla o imagine completă
a tendinței în popularitatea de cuvinte cheie căutate prin evaluarea rezultatelor în timp.
Google Trends este un instrument deosebit de util pentru cei care lucrează în digital marketing și scriitori, bloggeri, jurnaliști și specialiști SEO, dar poate fi utilizat și de cei mai puțin “experti”, cu scopul de a afla noutățile actuale și cele mai recente subiecte de trend.