Alimente pentru mamicile care alapteaza

Ziua cea mult-asteptata a sosit, iar tu ai ajuns acasa cu bebelusul tau nou-nascut. Camera celui mic a fost de mult pregatita, jucariile stau cuminti pe rafturi, toate cumparaturile necesare pentru intampinarea juniorului au fost deja facute. Acum e momentul sa te concentrezi putin si asupra ta. Ca sa poti fi o mamica buna si sa faci fata noilor responsabilitati, trebuie sa fii mereu odihnita, hidratata si sa te alimentezi adecvat. Invata, asadar, ce sa mananci ca sa ai mereu energie si sa te poti ocupa de micutul tau asa cum trebuie.

Distribuie pe:

Autor:

fara descriereNoile mamici se confrunta adesea cu o lipsa de energie, fie in urma nasterii, fie pe fondul schimbarilor din viata lor. Prin urmare, alimentatia adecvata joaca un rol important, atat pentru bunastarea mamei, cat si a bebelusului ce urmeaza a fi alaptat. Iata de ce meniul tau zilnic trebuie sa cuprinda alimente bogate in nutrienti. E adevarat, atunci cand alaptezi, calitatea laptelui ramane aceeasi indiferent ce alimente consumi, insa asta se intampla deoarece organismul tau suplineste din rezervele proprii necesarul de nutrienti pentru bebelusul tau. Daca nu ti-ai supravegheat atent dieta inainte de nastere (deci rezervele tale de vitamine si minerale sunt destul de precare), e momentul sa incepi acum. Adauga urmatoarele alimente in meniu – corpul si bebelusul tau iti vor fi multumi.

Somon
Somonul este alimentul perfect pentru noile mamici, datorita rezervelor uriase de energie pe care le ofera. Acest peste are un continut ridicat de acizi grasi DHA, esentiali pentru dezvoltarea sistemului nervos al bebelusului. DHA se regaseste intr-o oarecare cantitate si in laptele matern, insa nivelul sau este mai mare daca mama asimileaza acest tip de acizi grasi din alimentatie. De asemenea, DHA din somon ajuta la mentinerea bunei dispozitii, iar studiile au aratat ca poate contribui la prevenirea depresiei postpartum.

Citeste mai mult AICI


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate