
In articol:
Toată lumea știe cât de exuberantă este Ana Morodan. Blondina are un stil inconfundabil, unic, care o diferențiază foarte tare de restul influencerilor din țara noastră.
De această dată, vedeta și-a lăsat din nou fanii cu gura căscată în momentul în care a dezvăluit noua sa idee de afacere care, speră aceasta, o să-i aducă o mulțime de bani.
Contesa digitală vrea să se lanseze într-un domeniu macabru, care multor persoane le dă fiori reci.
Ana Morodan are în plan să vândă sicrie roz bombon
Originală și extravagantă până la capăt, Ana Morodan a decis să se folosească de spiritul antreprenorial de care nu duce lipsă, așa că are în plan o nouă idee de afacere.
Nimeni nu se aștepta la asta, însă vedeta vrea să se implice în domeniul pompelor funebre și să-și deschidă o societate care le oferă oamenilor toate cele necesare pentru ca aceștia să-i poată conduce pe cei dragi pe ultimul drum.
Firma nu o să fie nici pe departe una obișnuită. Contesa digitală are planuri mari și vrea să fie ceva inedit, așa că s-a hotărât să vândă sicrie roz.
Citeste si: Prognoza meteo până la începutul lunii martie: Când vom scăpa de frig?- radioimpuls.ro
„Moartea nu se demodează niciodată. Oamenii mor și pe recesiune, așa că vreau să fac o firmă de pompe funebre. Toți prietenii mei mi-au spus că e mega inflație! Sloganul vreau să fie «Veniți cu mine în Paradis». Vreau sicrie superbe, căptușite cu volane roz, din tul, cu mătase naturală sau de astea cu latex. Sicrie personalizate, pe roz, pe bordo! Putem să punem și pene! Vrem să facem și monument vip. Putem face și pentru priveghi, cu dans ceva, că prea e toată lumea pe jelanie la noi! De ce nimeni nu se gândește să înmormânteze pe cineva în sicriu transparent cum e Albă ca Zăpada?
Eu nu vreau să fiu îngropată, vreau incinerată. Fiecare suntem datori cu o moarte, la urma urmei. Vreau înmormântări diferite total. Până la urmă, moartea trebuie celebrată. Să fie o înmormântare de aia să oprească lumea pe stradă! O să avem și servicii pe lux, dar și pentru toate buzunarele! Vreau preoți din toate religiile, nu doar ortodocși. Ca logo îmi doresc să fie un sicriu mic, zâmbitor. La mexicani, de exemplu, moartea e doar o trecere! Aici, în România, oamenilor le e frică de ea ca de Necuratul! Eu vreau să fac bani cu asta începând de luna viitoare!”, a dezvăluit Contesa digitală, în cadrul show-ului pe care îl realizează.
Citește și: Ana Morodan, apel la adresa autorităților pentru salvarea Băilor Herculane: „Te doare sufletul”