Astea sunt alimentele care taie foamea! Uite ce trebuie sa mananci daca vrei sa slabesti

Odata cu venirea iernii organismul are nevoie de mai multe vitamine si nutrienti si parca iti vine sa mananci mai mult. Unica recomanda cateva alimente care te fac sa te simti satula, dar care te ajuta si sa nu te ingrasi.

Distribuie pe:

Mazărea, fasolea, lintea

Bogate în fibre şi proteine care se digeră încet, dar şi minerale, acid folic, magneziu şi zinc (important pentru sistemul imunitar), mazărea, fasolea şi lintea îşi asigură energia de care ai nevoie iarna şi îţi conferă senzaţia de saţietate. În plus, te ajută să reglezi nivelul de colesterol şi să ţii bolile cardiovasculare departe.

Fisticul şi nucile

Dacă ai rămas cu impresia că nucile şi fisticul îngraşă, te înşeli. Neprăjite, ci consumate ca atare, crude, acestea te satură şi îţi conferă energie pentru întreaga zi. Nucile conţin lecitină, melatonină, vitamina E, acizi graşi esenţiali şi substanţe cu rol anticancerigen, iar fisticul e bogat în lipide, carbohidraţi, vitaminele A şi C, proteine, precum şi în magneziu, calciu, fosfor şi fier.

Ouăle

Studiile arată că cei care mănâncă ouă la micul dejun consumă cu aproape 500 de calorii mai puţin de-a lungul zilei. Bogate în proteine şi colină, ouăle conţin cantităţi însemnate de vitamina D , dar şi omega-3, zinc şi luteină, care îmbunătăţesc capacitatea de concentrare. În ouă se află adevărate depozite de vitamina A, K, E, vitamine din grupul B, acid folic, forfor, fier şi mangan.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate