
In articol:
- „Când începe școala” în topul celor mai populare căutări în 2021
- Google Trends apare în fiecare an și cuprinde cele mai populare căutări
Conform raportului Google Trends, „Când începe școala?” a obținut titlul de cea mai populară întrebare pe Google în 2021.
„Când începe școala” în topul celor mai populare căutări în 2021
„Când începe școala?” se află în topul celor mai populare căutări ale românilor pe Google în 2021. Aceast subiect a fost în centrul atenţiei pentru români, în acest an, dar și altele, precum: „Când este Black Friday 2021”, „Când se termină anul școlar 2021”, „Când se redeschid școlile”, „Când se schimbă ora 2021”, „De când intră în vigoare noile restricții”, „Când începe Survivor 2021”, „Când sunt Floriile 2021”, „Când se pune busuioc sub pernă” și „Când cade Paștele în 2021”.
Citeste si: Alexandra Dinu în topul căutărilor populare din Google Trends 2021 în România
De asemenea, românii au arătat un interes și pentru informaţiile despre coronavirus, restricţii, pandemie în general, dar și pentru vaccinul împotriva COVID-19, certificatul verde, loteria vaccinării şi programarea pentru vaccinare.
Citeste si: „La sfârșit, din cutie, fiul meu să...” Monica Tatoiu, despre ultima sa dorință în viață!- kfetele.ro
Citeste si: Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea..- bzi.ro
În raportul oferit de Google, se mai află și Campionatul European de Fotbal, serialul „Squid Game”, Emma Răducanu, jucătoarea de tenis cu origini românești care a câştigat US Open la doar 18 ani, actriţa şi vedeta de televiziune Alexandra Dinu, dar şi moartea cântăreţului de muzică populară Petrică Mâţu Stoian.
Google Trends apare în fiecare an și cuprinde cele mai populare căutări
Google Trends este un instrument de căutare și de analiză, prin care putem afla care sunt cele mai frecvente cuvintele căutate de utilizatori pe motorul de căutare.
A fost lansat de Google în 2006, iar în prezent este lansat anual, și este folosit în general de cei care lucrează în digital marketing, de scriitori, bloggeri, jurnaliști și specialiști SEO, dar și de cei mai puțin “experti”, care vor să afle care sunt cele mai populare căutări.
Citeste si: Rețeta „Să fac spume dacă știu”, cel mai popular preparat din România în 2021
În plus, Google Trends își oferă o analiză personalizată dacă selecționezi zona geografică de interes, limba și chiar categoria de subiect pe care dorești să o iei ca o referință, iar cu rezultatele analizei poți afla o imagine completă a tendinței în popularitatea de cuvinte cheie căutate prin evaluarea rezultatelor în timp.