Ce să bei iarna: cum îți menții imunitatea crescută

Ce să bei iarna, cum îți menții imunitatea crescută în sezonul rece, când organismul este mai slăbit și are nevoie de vitamine, minerale și nutrienți pentru a se lupta cu afecțiunile?

Distribuie pe:

Autor: R.L.

Ce să bei iarna. Cum îți menții imunitatea crescută
Ce să bei iarna. Cum îți menții imunitatea crescută


In articol:

Pentru o imunitate crescută, specialiștii susțin că trebuie să consumăm fructe și legume proaspete. Ce combinații te ajută să combați răceala și gripa?

Ce să bei iarna: cum îți menții imunitatea crescută?

Nu există un leac minune care să te apere de boli, care să îți garanteze că, dacă îl bei, vei fi sănătos tun și vei scăpa de răcelile cu care se vor confrunta membrii familiei sau colegii de la serviciu. Sunt însă ceaiuri sau sucuri care te pot ajuta să construiești o barieră, să îți crești imunitatea, să te îmbolnăvești mai greu decât alții sau să faci o formă mai ușoară a bolii.

Citeste si: Fructe bune pentru imunitate de fier. Cum îți protejezi organismul în sezonul rece

Oferă-i organismului zilnic o doză de vitamine, minerale și antioxidanți și te vei simți mai bine. Nu doar că îți va crește imunitatea, dar vei avea și mai multă energie!

Citeste si: Andreea Pirui a ajuns la doctor! Ce operație și-a făcut - evz.ro

Cum îți menții imunitatea crescută. Ce să bei iarna: apă caldă cu lămâie și ghimbir

Ce să bei iarna: cum îți menții imunitatea crescută
Ce să bei iarna: cum îți menții imunitatea crescută
 

În sezonul rece, pentru detoxifiere, creșterea imunității și un boost de hidratare și energie, băutura perfectă conține lămâie și ghimbir.

Într-un pahar cu apă călduță, adaugă 1-2 felii de lămâie și o linguriță de ghimbir ras. Bea acest amestec dimineața, pe stomacul gol. Vitamina C și antioxidanții din această băutură te vor hidrata, vor menține imunitatea crescută și îți vor da și energie pentru întreaga zi. Apa caldă cu lămâie și ghimbir te protejează împotriva infecțiilor și virozelor.

Cum îți menții imunitatea crescută. Ce să bei iarna: ceai verde

Pe lista băuturilor care te ajută să îți menții imunitatea crescută se află ceaiul verde. Mai ales pe perioada iernii, bea 2-3 căni de ceai verde în fiecare zi. Ceaiul verde conține antioxidanți, vitamina C, fluor și potasiu. Include-l în rutina zilnică și vei căpăta un aliat de nădejde în lupta cu bacteriile și virusuri. Optează pentru frunze de ceai verde în detrimentul pliculețelor de ceai.

În cana cu ceai verde poți adăuga și o felie de lămâie sau puțin ghimbir. Ceaiul cald este cea mai indicată băutură iarna: încălzește, relaxează, tonifiază, hidratează, crește imunitatea generală și a sistemului respirator.

Cum îți menții imunitatea crescută. Ce să bei iarna: suc de legume cu turmeric sau piper cayenne

Pentru stimularea sistemului imunitar, poți prepara un suc de legume la care să adaugi condimente precum turmeric (curcumă) sau piper cayenne. Această băutură o poți consuma fie la micul dejun, fie la prânz. (Citește și: Cum iti cresti imunitatea iarna, simplu si natural

Sucul de legume cu condimente este hrănitor, energizant și ajută la creșterea imunității. Iată cum îl poți prepara: Amestecă într-un blender 2-3 morcovi de dimensiune mică, o mână de frunze de spanac, o legătură de pătrunjel, o jumătate de sfeclă roșie, o bucățică de rădăcină de ghimbir. Pentru un plus de gust, poți adăuga și câteva feliuțe de măr. Amestecă peste această băutură și un praf de turmeric și/sau puțin piper cayenne. Este o alegere excelentă dacă ai nevoie de un stimulent pentru imunitatea organismului.

Galerie foto  Urmatorul articol
Citește și:

Fructe bune pentru imunitate de fier. Cum îți protejezi organismul în sezonul rece

Mesele vedetelor, analizate de un celebru nutriționist. Ce spune Lygia Alexandrescu despre meniul Cristinei Şişcanu?

Dieta de iarnă. Cum să slăbești sănătos în sezonul rece

Dietă diabet. Ce alimente poți consuma dacă suferi de diabet

Imagini incredibile! Un bărbat din Tulcea și-a înscenat un accident. Camerele de supraveghere au surprins totul

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies