Cea mai mare greșeală pe care o facem înainte de somn! Dr. Ioan Bulescu a spus cum remedia problema: "Există nişte elemente de igienă a somnului..."

Doctorul Ioan Bulescu a vorbit despre tulburarea de somn, numită insomnie, dar și despre ce putem face pentru a o trata.

Distribuie pe:

Autor: Adriana Raiciu

Cum tratezi insomnia
Femeie care doarme

Există cel puțin o persoană pe care să o cunoști și să spună că a avut probleme cu somnul de-a lungul timpului. Insomnia reprezinta una dintre cele mai frecvente tulburări cu care ne confruntăm. Cadrul medical, Ioan Bulescu, a dat primele declarații despre cum remedia această situație. 

Cum putem trata insomnia?


In articol:

În ultima perioadă, cea mai întâlnită particularitate din cauza căreia suferim de insomnie este legată de stres. Medicul ORL susține că acest tip de tulburare creează o insomnie acută. De asemenea, mai există persoane care suferă de apnee sau care sforăie pe timpul nopții, iar în momentul în care se trezesc cu o senzație de sufocare, acestea tind să se panicheze și să nu mai adormă.

Citeste si: Cum trebuie să alegi pătuțul pentru bebe. De ce trebuie să te ferești

"O noapte proastă mai avem cu toţii, dar putem să vorbim de insomnie dacă trec 3-5 nopţi în care nu dormim bine şi aveam aceeaşi problemă. De aceea, există nişte elemente de igienă a somnului, pentru că trebuie să ştim ce avem de făcut înainte de a merge la culcare", a atenţionat dr. Bulescu.

Citeste si: Bomba mortală din supermarket. Toți românii cumpără acest produs ieftin - evz.ro

Citeste si: Carantină totală în România? Ce spune Raed Arafat - bzi.ro

Cum tratezi insomnia
Doctor Ioan Bulescu

Pentru a avea un somn liniștitor și pentru a adormi mai rapid, unul dintre aspectele de care trebuie să ținem cont este să nu avem în camera în care dormim televizor, radio, nici lumină, iar telefonul nu trebuie să se afle lângă patul nostru. Temperatura medie de care trebuie să mai ținem cont pentru un somn odihnitor ar trebui să fie cuprinsă între 22-24 de grade. 

"Telefoane, calculatoare, tablete nu ar trebui să folosim cam cu o oră înainte de somn, pentru că lumina albastră pe care o emit dispozitivele acestea de fapt inhibă secreţia de melatonină care este hormonul care induce somnul. Deci, de fapt, noi nu lăsăm creierul să se pregătească de somn", ne spune dr. Ioan Bulescu.

Totodată, mai există câteva soluții pe care ar trebui să le aplici înainte de somn. Ca activităţi relaxante înainte de somn, putem să citim ceva(dar nu pe dispozitive electronice), să facem o baie fierbinte sau putem face ceva relaxant, care știm că ne-ar relaxa.

sursa antena3

Galerie foto 
Citește și:

Situație disperată la Suceava! Mai mulți pacienți internați la ATI nu cred în COVID și se cer acasă! Experții în sănătate trag un semnal de alarmă

Nelu Tătaru a trimis controale la Spitalul „Marie Curie”, după ce în ultimul an 30 de bebeluși s-au stins din viață.

Cel mai delicios ghiveci de legume. Rețeta siciliană. E absolut delicios și slab în calorii

Managerul Institutului Național de Recuperare, Medicină Fizică și Balneoclimatologie din București a murit

Viața după coronavirus nu-i ușoară. Mai mulți ieșeni, dependenți de tuburile de oxigen

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies