Dietă eficientă și sănătoasă. 10 alimente care te ajută să slăbești

Autor: Clara Ionescu

In articol:

Această călătorie în pierderea kilogramelor suplimentare și modelarea corpului în funcție de dorințe poate fi dificilă și copleșitoare. Există cazuri în care dietele populare nu funcționează și este perfect normal. Fiecare organism are nevoi diferite, iar un „drum bătut în cuie” poate să nu fie eficient pentru toată lumea.

Cu toate acestea, există 10 alimente magice care te ajută să slăbești dacă le introduci în rutina ta de zi cu zi. Le poți găti așa cum îți dorești, dar încearcă să eviți cât mai mult prăjeala.

1.   Ouăle fierte

Ouăle sunt incredibil de bogate în nutrienți. Interesant este că aproape toate elementele nutritive se regăsesc în gălbenușuri- cum ar fi colina și vitamina D. Albușurile ouălelor furnizează și ele între 4 și 6 grame de proteine fiecare.

Pentru că sunt bogate în proteine și grăsimi, te ajută să te simți plin.

Servește un ou fiert ca gustare între mese sau folosește-l într-o salată cu legume.

2.   Verdețuri cu frunze

Acele legume verzi cărora le servim frunzele, cum ar fi spanacul și rucola. Acestea conțin mai multe proprietăți care le fac perfecte în dieta ta alimentară pentru slăbit. Sunt  bogate în fibre și substanțe nutritive care te mențin sătul și hidratat de-a lungul zilei.

În acest fel, poți reduce pofta de alimente mai puțin nutritive. Să înveți să răspunzi la indiciile organismului când îi e foame sau când e plin te poate ajuta să atingi obiectivele de pierdere în greutate.

3.   Somonul

Peștele gras, cum este somonul, este foarte nutritiv și satisfăcător. Somonul este bogat în proteine, grăsimi sănătoase și alte substanțe nutritive importante. Această combinație te menține sătul și te ajută să atingi o greutate sănătoasă.

De asemenea, somonul are un conținut excepțional de acizi grași omega-3 care ajută la reducerea inflamației și, implicit, la prevenirea obezității și bolilor metabolice.

Citeste si: Șerban Huidu, momente de sinceritate. Mesajul pe care i l-a transmis lui Găinușă, după ce relația lor s-a răcit- kfetele.ro

4.   Legumele crucifere

Familia de legume crucifere include: broccoli, conopidă, varză și varză de Bruxelles. Introducerea acestor legume în dieta ta îți va aduce o combinație de proteine, fibre și un conținut scăzut de calorii, făcându-le alimentele perfecte pentru pierderea în greutate.

5.   Pieptul de pui

Carnea de pui de la Transavia îndeplinește reglementările etice care te fac să reintroduci alimentul în dieta ta.

Consumul de piept de pui fără piele reprezintă o sursă excepțională de proteine și fier și are mai puțină grăsime saturată decât alte tipuri de carne. Ajută, astfel, la gestionarea greutății și sănătatea inimii.

6.   Tonul

Tonul este un pește slab, ceea ce înseamnă că este bogat în proteine și grăsimi sănătoase. Consumul de somon și ton poate fi o modalitate excelentă pentru a crește aportul de proteine, cu grăsimi nutritive pentru a susține pierderea în greutate, sănătatea ochilor și a creierului.

Alege conservele de ton în apă dacă îți propui să mănânci mai puține calorii.

7.   Fasolea

Toate tipurile de fasole sunt considerate benefice pentru o dietă de slăbit sănătoasă și eficientă. Aceste alimente tind să fie bogate în proteine și fibre- două substanțe nutritive care promovează sațietatea. Conțin, de asemenea, amidon rezistent.

8.   Avocado

În ciuda faptului că este un fruct gras, avocadoul conține, de asemenea, o cantitate mare de apă, fibre și potasiu. Acest lucru face ca avocadoul să fie foarte sățios. De asemenea, ajută la absorbția altor vitamine importante solubile în grăsimi (vitaminele A, D, E și K).

Pentru că are un conținut mare de calorii, fi atent la porțiunile adecvate dacă vrei să slăbești.

9.   Cerealele integrale

Studiile nutriționale recente arată că o dietă bogată în cereale integrale poate ajuta la pierderea eficientă în greutate. Astfel, cerealele pot fi o parte sănătoasă în dieta ta și pot aduce beneficii sănătății metabolice.

Poți face niște preparate delicioase și sănătoase din orez brun sau ovăz.

10. Grapefruitul

Grapefruitul este un fruct bogat în fibre și nutrienți care promovează sentimentul de plenitudine.

Un studiu științific din sfera nutriției a arătat că o jumătate dintr-un grapefruit consumat înainte cu 30 de minute de masă a ajutat la pierderea a 1,6 kg în 12 săptămâni pe cont propriu, fără alte alternative de slăbit.

 

 

 

Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

Saga Festival 2023. Au fost anunțați primii artiști care vor urca pe scenă la festivalul care se ține la ROMAERO

Horoscop 2023 Săgetător. Dragostea devine prioritatea lor principală

Calendar Ortodox, miercuri, 1 februarie 2023. Află ce sărbătorim în această zi sfântă

Zodia vedetă a zilei! Află cine sunt nativii foarte greu de oprit. Reușesc orice își propun și au planuri mari de viitor

Vestea anului în România! Toți românii vor fi notificaţi. Guvernul a decis chiar acum

„M-am umflat tot.” Cum s-a afișat Liviu Vârciu pe rețelele de socializare. Greșeala pe care a făcut-o în vacanță

RĂZBOIUL MONDIAL, MAI APROAPE decât credeam. Viitorul lumii se decide la primăvară, în Ucraina

Calendar Ortodox, miercuri, 1 februarie 2023. Află ce sărbătorim în această zi sfântă

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies