Diete cu fructe si legume. Un meniu pentru 7 zile

Dietele cu fructe si legume sunt ideale pentru cei care vor sa scape rapid de cateva kilograme.

Distribuie pe:

Autor: C.L.

fara descriere

Primavara, in special, aceste diete cu fructe si legume ajuta organismul sa se detoxifice si redau corpului energia pierduta in zilele friguroase de iarna.

Atentie insa, aceste diete cu fructe si legume nu trebuie tinute perioade indelungate pentru ca nu aduc organismului necesarul de proteine de care atat de mare nevoie.

In general, nutritionistii sustin ca dietele bazate pe fructe si legume trebuie sa tina intre 3 si maximum 7 zile, perioada in care, in functie de organism, se salbeste intre 3 si 5 kg.

Diete cu fructe si legume. Ce contine meniul in fiecare zi

Iata un exemplu de meniu, pe o saptamana, bazat pe fructe si legume:

Ziua 1: Mananca doar fructe, in orice cantitate. Poti sa alegi orice fel de fruct, pe care sa-l mananci la orice ora, insa nu ai voie sa faci suc de fructe. In aceasta zi trebuie sa bei minimum 10 pahare cu apa

Ziua 2: Mananca doar legume, pe care le poti pregati cum iti place tie, fierte, crude sau la gratar. Nu adaugi insa ulei sau  smantana. Poti pune sare, piper, zeama de lamaie si condimente ( oregano, cimbru, busuioc etc). Cantitatea de legume este nelimitata, insa este indicat ca mesele sa fie dese.

fara descriere

Ziua 3: Fructele se combina cu legumele. E un fel de ziua 1 plus ziua 2. Poti incerca salate de legume si fructe, frigarui de legume la gratar. Nu uita insa de apa si cele minimum 10 pahare.

Ziua 4: Deja acum ai un meniu de respectat: banane (intre 4 si 10), 3 pahare de lapte degresat si un bol de supa de legume.

Ziua 5: Meniul zilei arata asa: un pahar cu lapte batut, un bol cu orez si oricate fructe si legume vrei.

Ziua 6 : Meniul zilei arata asa: un bol cu orez cu legume, o salata, un bol cu supa de legume, un pahar cu lapte batut si cate un fruct atunci cand iti e foame.

Ziua 7: Seamana cu ziua 6, in plus fata de fructe poti sa adaugi si alte legume.

Diete cu fructe si legume. Combinatii bune de fructe

Nutritionistii recomanda ca dieta cu fructe sa aiba minimum cinci portii pe zi.

Iata si cateva exemple de amestecuri de fructe pentru o masa sau o gustare (o portie echivaleaza cu 80 grame)

- un mar, o banana, o para, o portocala
- o jumatate de fruct de avocado sau grepfrut
- o felie mare de pepene sau de ananas proaspat
- o lingura plina varf cu stafide aurii sau brune
- o ceasca de struguri, cirese sau fructe de padure

Galerie foto 
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate