Domnilor, nu faceti aceasta greseala in vacanta. Unui barbat i-au explodat organele genitale dupa ce a mancat cu pofta din...

Autor: A.M.

David Worsley, un barbat in varsta de 59 de ani, a trecut print-o experienta de cosmar, dupa ce s-a intors in vacanta din Tunisia.
Potrivit The Sun, barbatul a plecat cu sotia in Africa, intr-o excursie exoica, insa a contactat un virus care l-a afectat cumplit.

Drept consecinta, organele genitale i s-au umflat atat de tare, incat unul din testicole i-a explodat "ca un vulcan", dupa cum a explicat David.


Virusul a fost transmis ca urmare a contaminarii cu salmonella de origine africana, dupa ce a mancat mancare infestata.

"Mă plimbam prin casă, ţInându-mă cu mâna de testicul pentru că era foarte greu. Peste câteva zile, m-am trezit pe ora 5 dimineaţa cu nişte dureri groaznice la testiculul stâng. Abia puteam să mă mişc şi îmi dăreau lacrimile de durere. A făcut literlmente "Poc!". Când doctora m-a consultat, mi-a spus că a explodat ca un vulcan. Dar era o uşurare pentru mine deoarece durerea era teribilă”, a spus barbatul.

Distribuie pe:
Galerie foto 
Abonează-te pe
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies