Dr. Oz: 5 alimente despre care nu ştiai că au proteine

Avocado este una dintre sursele la care nu te-ai fi gândit cu siguranţă. Presară-l peste salate, toast, paste, mâncăruri gătite sau foloseşte-l în sandvişuri.Ştiai deja că toate produsele de origine animală au un conţinut bogat în proteine, însă este mai puţin cunoscut faptul că şi un avocado, de exemplu, are proteine.

Distribuie pe:

Autor: V.P.

fara descriereCelebrul Dr. Oz a făcut o listă cu câteva alimente la care nu te-ai fi aşteptat să conţină proteine. Dacă îţi este foame tot timpul şi te simţi lipsită de energie este foarte posibil să fie de vină un consum mic de proteine, susţine specialistul.

50 de grame de proteine pe zi este necesarul de care are nevoie corpul tău, potrivit celebrului Dr. Oz. Dacă îţi este dificil să ţii socoteala, asigură-te că ai în meniul tău următoarele alimente proteice care sunt uşor de strecurat la orice masă.

Iată care sunt acestea:

1.Avocado
"Untul naturii", după cum îl numeşte Dr.Oz are un conţinut ridicat de antioxidanţi, grăsimi sănătoase şi proteine. O ceaşcă cu avocado are peste 4 grame de proteine. Este uşor de adăugat în salate, peste mâncărurile gătite, în sandvişuri, smoothie-uri sau paste.


2.Seminţele de cânepă decorticate
În 28 de grame de seminţe de cânepă găsim 6 grame de proteine, susţine specialistul. El recomandă seminţele de cânepă pentru salate, orice mâncare gătită, smoothie, cerealele integrale de la micul dejun sau în mâncărurile care au orez.


3. Năutul
O jumătate de cană cu năut conţine mai mult de 7 grame de proteine. Adaugă boabe de năut fierte în salate, tocăniţe sau mixează-le în robot cu tahina, usturoi, zeamă de lămâie şi ulei de măsline pentru a obţine un hummus delicios.

De asemenea, poţi să stropeşti boabele fierte cu puţin ulei şi condimente, după care să le laşi la cuptor până devin crocante. Sunt potrivite pentru cei care preferă gustările sărate.


Citeste aici mai mult


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate