Dupa ce citesti asta nu o sa mai mananci in viata ta dimineata! Citeste aici 5 motive care arata ca micul dejun e periculos

Cele mai multe studii despre nutriţie spun că, vrei nu vrei, trebuie să iei micul dejun.

Distribuie pe:

fara descrierePentru că din el îţi vei lua cea mai importantă doză de energie, nu te vei îngrăşa şi doar atunci îţi permiţi să mănânci lucruri pe care spre sfârşitul zilei doar le poţi admira. Dar asta este o generalizare care începe să fie contrazisă. Se pare că uneori e mai bine să treci peste masa de dimineaţă, pentru că vei slăbi mai uşor şi vei fi mai sănătos.

1 Nu e necesar pentru accelerarea metabolismului. Ideea că rata metabolismului scade când nu iei toate mesele necesare într-o zi este falsă, doar aportul de proteine şi calorii contează cu adevărat în nutriţie.

2 Dacă sari peste micul dejun, e posibil să mănânci mai puţin toată ziua. În loc să ai şase mese într-o zi, dacă începi să mănânci abia la prânz, numărul total de calorii se va reduce şi ai şanse mai mari să slăbeşti. Asta nu înseamnă că dacă mănânci cartofi prăjiţi şi carne grasă la prânz şi la cină vei fi mai slab.

3 Ai de câştigat chiar şi dacă sari peste micul dejun doar câteodată. Uneori, „postul negru” reduce nivelul insulinei, aşa că în felul acesta (fără să exagerezi şi să ajungi la înfometare) îţi poţi regla şi tensiunea.  În plus, organismul tău va elibera hormoni de creştere, ceea ce va arde ţesutul adipos.

4 Îţi poate scădea aportul de carbohidraţi. Cum micul dejun este de obicei plin de carbohidraţi, a-l elimina din meniul unei zile poate echilibra aportul de substanţe dintr-o zi. De obicei, cu toţii consumăm mai mulţi carbohidraţi decât ar trebui şi mai puţine proteine.

5 Te poate ajuta să te detoxifiezi. Dacă înlocuieşti o masă plină de grăsimi cu apă cu lămâie sau un fruct cu multă vitamina C, vei arde mai repede grăsimi şi organismul se va purifica mai uşor.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate