kanald.ro
Vedete
EXCLUSIV! Adevarul despre rolul lui Mr Pink in preluarea secreta a clubului AC Milan! Legatura incredibila intre presedintele Chinei si iubitul Monicai Gabor! Ancheta incendiara realizata de jurnalistii din Hong Kong confirma informatiile publicate in pre
WOWbiz.ro a publicat, in urma cu o saptamana, in exclusivitate imagini de la intalnirea secreta dintre Mr Pink si Silvio Berlusconi, in care s-a tratat achizitionarea clubului AC Milan de catre un grup de investitori chinezi condusi de iubitul Monicai Gabor.
Moni si misteriosul ei iubit, Mr Pink Dupa cum era de asteptat, Italia a luat foc. Imediat au aparut si multe voci care si-au aratat neincrederea cu privire la aceasta tranzactie.
Ei bine, noi informatii bomba apar de aceasta data tocmai in Hong Kong. Editia de ieri a publicatiei Next Magazine contine o investigatie extrem de amanuntita legata de preluarea unui procent de 75% din actiunile clubului AC Milan de catre „Asia Pacific Exchange and Cooperation Foundation”, o organizatie compusa din cei mai importanti miliardari chinezi, girati de insusi Presedintele Chinei, Xi Jinping.
Publicatia Next Magazine din Hong Kong scrie despre preluarea lui AC Milan a unui grup de miliardari chinezi apropiati ai presedintelui Xi Jinping, care apare in imagini lovind o minge de fotbal
Intelegerea preliminara a fost parafata pe 9 martie 2015 de catre Silvio Berlusconi, Poe Qui Ying Wang Suo (Mr Pink), Xiao Wunan si Li Wenhui.
Autorul articolului foloseste si imaginile publicate in premiera de WOWbiz.ro „Ceea ce s-a tot vehiculat in ultimele luni a iesit in cele din urma la iveala. Exista informatii cat se poate de concrete despre cum echipa AC Milan a ajuns la banii rosii, cu ajutorul lui Li Wenhui.
Pe 9 martie 2015, la Milano, Berlusconi s-a intalnit cu mai multi reprezentanti ai Chinei. La intalnire au venit Silvio Berlusconi, Xiao Wunan- vicepresedinte al „Asia-Pacific Exchange and Cooperation Foundation”, Li Wenhui – reprezentantul in Italia al acestei organizatii, precum si seful companiei de bauturi „Mr Pink”, omul de afaceri chinez Poe Qui Ying Wangsuo. E de inteles natura secreta a acestei intalniri, in conditiile in care „Asia-Pacific Exchange and Cooperation Foundation” a semnat un precontract. Compania de investitii a lui Berlusconi, Fininvest, detine aproape 100% din club, din care va ceda 75%.
Mr Pink (dreapta), alaturi de Silvio Berlusconi si Xiao Wunan, vicepresedintele "Asia-Pacific Exchange and Cooperation Foundation" Surprinzatoare este apropierea presedintelui chinez, Xi Jinping, de culisele acestei afaceri-bomba. „Presedintele Xi Jinping este un mare fan al fotbalului, iar visul sau este sa aduca nivelul acestui sport in China la nivel mondial. El a introdus in aceasta saptamana un program de reforma a fotbalului prin care isi propune sa dea o mai mare atentie echipei nationale de fotbal, sa gazduiasca o editie a Cupei Mondiale, sa ajunga la turneul final si chiar sa cucereasca un titlu mondial.
Pentru a-si atinge acest scop, el nu se va uita la costuri, insa pentru a scoate fotbalul chinez in lume, primul pas este sa ajunga in casa fotbalului de clasa mondiala”, se arata in articolul din publicatia chineza. De altfel e greu de crezut ca intr-o tara precum China, marii afaceristi fac investitii externe de miliarde de euro fara sa fie controlati sau macar sa aiba avizul presedintelui si al guvernului comunist.
Momentul semnarii precontractului de vanzare a 75% din clubul AC Milan
Care este rolul lui Mr Pink in toata aceasta poveste in care sunt implicati sefi de stat si miliardari? Potrivit publicatiei din Hong Kong, rolul iubitului Monicai Gabor a fost unul extrem de important. Cu toate astea, identitatea lui Pink pare sa fie un mister si pentru jurnalistii din Hong Kong.
„La ceremonia de semnare a intelegerii si-a facut aparitia si un om de afaceri de pe alt continent, poreclit Mr Pink, care de asemenea este unul dintre cumparatori. Ramane un mister cine e rezidentul din Los Angeles care se prezinta cu numele de Poe Qui Ying Wang Suo. In China nu s-a scris niciodata despre el. Mr Pink si-a capatat porecla pentru ca societatea lui vinde bautura cu acelasi nume, care este foarte populara pe piata americana. Produsul a fost lansat si in China in 2012, iar la conferinta de presa au participat mai multi artisti internationali, dar nimeni nu cunoaste cu adevarat resursele financiare din spatele lui Mr Pink”, au mai scris jurnalistii din Hong Kong.