EXCLUSIV!!! Jean Paler, clipe de cosmar in Israel: "Nu am inchis un ochi toata noaptea! Ma asteptam sa aud o bubuitura"

Clipe de cosmar pentru actorul Jean Paler. Avionul la bordul caruia se afla a aterizat la Tel Aviv, miercurea trecuta, seara. De cum a pus piciorul in aeroport, romanul a aflat ca un oras din Fasia Gaza tocmai fusese bombardat.

Distribuie pe:

Autor: Georgiana Carp

fara descriere
Actorul Jean Paler a tras, zilele trecute, o sperietura de moarte. El a aterizat la Tel Aviv, miercurea trecuta, seara si, imediat ce a pus piciorul pe pamant a aflat ca incepusera bombardamentele in Fasia Gaza. Showman-ul a povestit clipele de panica traite, pentru WOWbiz.ro.

"Cand am ajuns la Tel Aviv, miercuri seara, am auzit ca fusese bombardat un orasel din Fasia Gaza si ca toata populatia era panicata. M-am cazat la un hotel, in centrul orasului, putin zdruncinat, iar joi dimineata, am plecat spre Haifa, unde aveam spectacol. La un moment dat am observat ca organizatorii si impresara erau cam abatuti si am aflat si de ce, chiar daca ei au incercat sa ne ascunda informatia terifianta. In Tel Aviv, imediat dupa ce plecaseram noi, cazuse o racheta, destul de aproape de hotelul unde am fost cazati.

L-am sunat pe prietenul meu, Florin Georgescu, si i-am zis ca traiesc un film de actiune american, cu accente de groaza. Numai in productiile de la Hollywood mai pomenesti asa ceva. Va dati seama ca n-am urcat prea linistit pe scena de spectacol. Ma gandeam la tara noastra, la cat de bine e la noi, ca e liniste si pace. Mi-am mai revenit cand am observat ca sala era plina, iar spectatorii savurau fiecare moment artistic, de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Imediat dupa reprezentatie, am plecat din Haifa, catre Tel Aviv, tensionati si ingrijorati. Mai faceam, pe alocuri, haz de necaz, dar nu ne puteam ascunde temerile.

Nu ne doream decat sa punem cat mai repede picior pe pamant romanesc. Noroc cu Mirabela (n.r. Mirabela Dauer), ca a reusit sa faca rost de bilete de avion, pentru cursa de a doua zi dimineata. N-am inchis un ochi toata noaptea, nici macat n-am atipit cateva minute, atat de agitat eram. Mi se parea ca timpul trece infernal de lent si, din moment in moment, ma asteptam sa aud o bubuitura. La sase dimineata am plecat spre aeroport.", ne-a declarat Paler.

Intrebat care era starea locuitorilor Tel Aviv-ului si daca a vazut vreo scena dramatica, actorul ne-a spus ca nu mai vedeai picior de om prin oras. "Pe strazi n-aveai ce sa vezi, nici atunci, nici cu o zi inainte. Locuitorii se retrasesera in buncare, in subsoluri, multi parasisera tara... Aeroportul era arhiplin, oamenii erau tensionati, infricosati, dar am apreciat ca se controlau. Desi vietile lor erau in pericol, nu plangeau, nu tipau...Erau calmi. Am stat cu sufletul la gura pana cand aeronava a ajuns in spatiul aerian turcesc, iar cand am aterizat pe Henri Coanda, am aplaudat furtunos echipajul avionului, ca la spectacol. Si acum, cand va povestesc prin ce am trecut, parca sunt nelinistit!" ne-a marturisit celebrul umorist