FOTO! Cove si sotia lui, peripetii in vacanta din Bali! Maimutele le-au furat bananele, iar la intoarcere au pierdut avionul! Intra sa afli tot ce au mai facut in luna de miere

Gabriel Coveseanu si sotia lui, Florentina, au ales sa-si petreaca luna de miere in Bali, alaturi de nasii lor de cununie. Vacanta a fost una extraordinara, din cate ne-a povestit vedeta Kanal D, iar peripetiile n-au lipsit.

Cove si Florentina si-au petrecut luna de miere in Bali
Autor: G.G.

Cove si Florentina si-au petrecut luna de miere in Bali Desi drumul a fost destul de obositor, asta pentru ca au zburat 17 ore, Cove sustine ca efortul a meritat. “Ne-am dorit o luna de miere intr-un loc cald, asta a fost considerentul dupa care am ales vacanta. Dupa ce am analizat mai multe oferte de la agentia de turism, cea mai ok destinatie pentru noi a fost insula Bali, Indonezia.

A fost foarte frumos, am avut o luna de miere si de relaxare. Ne-a plimbat foarte mult, am facut plaja atat cat s-a putut pentru ca vremea e foarte schimbatoare acolo in aceasta perioada a anului. Am facut 17 ore de zbor pana acolo. Cu siguranta ca niciun zbor, de acum incolo, nu va mai fi dificil daca am reusit sa trec peste acesta”, a declarat Cove razand pentru WOWbiz.ro. S-au jucat cu maimutele

La capitolul “amintiri din vacanta”, cei doi proaspeti insuratei stau extraordinar de bine! “M-am intors cu o multime de amintiri frumoase, dar si cu bateriile incarcate pentru reintalnirea cu publicul emisiunii “Bingo Romania”. In Bali am mers calare pe elefanti, intr-adevar, a fost foarte palpitanta experienta, mai ales ca faceau tot felul de “tumbe” in timp ce noi eram ancorati pe spatele lor.

In padurea cu maimute a fost si mai interesant pentru ca mai aveau putin si ne “atacau” ca sa fure bananele cu care noi voiam sa le hranim. Am vizitat si cateva temple foarte dragute si am fost impresionat sa vad ca in fiecare zi localnicii isi fac un fel de “mini-altar” pe care-l tin in casa sau in masina, intr-o cutie din lemn, pun flori proaspete si cateva bomboane.
Astfel isi arata respectul fata de zeitatile la care se roaga”,
ne-a mai spus prezentatorul tv.

Si cum obisnuieste, Cove a incercat toate mancarurile traditionale specifice zonei si s-a intors acasa si cu cateva suveniruri care sa-i aminteasca de aceasta vacanta. “Am mancat foarte multe preparate din pui si peste facute in combinatie cu sosuri foarte dulci sau foarte picante.

Am cumparat cateva suveniruri, ceaiuri, cafele cu diferite arome si uleiuri aromatice”, sustine vedeta Kanal D. Au calarit elefantii

Citeste si: Previziuni sumbre ale Babei Vanga. Ce se va întâmpla în curând- bzi.ro

Vacanta a fost extraordinara, insa la intoarcerea spre casa, Cove a trait mari emotii. “La intoarcere, ni s-a amanat zborul cu doua ore, dar asta n-ar fi fost o problema prea mare daca nu ne-ar fi dat peste cap toate legaturile de zbor pe care le aveam in Singapore si Frankfurt. Norocul nostru a venit din partea companiei aeriene care s-a asigurat sa avem cazare si bilete pentru primele zboruri de a doua zi, pana in Romania”, a conchis Cove.

Ghici ce a primit Cove de Mos Nicolae!

Cove, cerut in casatorie la castingul "Jumatatea mea stie"! Vezi ce i-a raspuns indraznetei domnisoare

Cove, amintiri din copilarie: "Eram un copil neastamparat si copil am ramas!"

Distribuie pe:
Galerie foto
Abonează-te pe

Citește și:

Jador, probleme grave de sănătate la Survivor România. Medicul i-a interzis să intre pe traseu: „Corpul meu mă lasă...”

Mihaela Rădulescu le-a făcut de râs în fața națiunii când aveau 14 ani! Cum arată ”gimnastele grase” de la ”Românii au talent”, la 20 de ani?

Marius Crăciun de la Survivor România 2021 rupe inimile fetelor din show! Mellina nu e prima care și-a pierdut capul după el

Horoscop Zilnic Sâmbătă 27 Februarie 2021: Racii vor rezolva problemele adunate

Denise Rifai a ŞOCAT toată România! Ce a putut face în emisiune? Politicianul a rămas mască

Ceaiul care poate declanșa cancer la colon. Mulți români continuă să-l bea fără să știe la ce se expun. Medicul Laura Ene avertizează

Ce nu știai. Cum decurge o întâlnire între un pilot și un OZN. „Seamănă cu...”