Gimnastica de recuperare pentru dureri de spate! Cele mai bune exercitii le poti face si acasa

Durerile de spate pot fi rezolvate cu ajutorul kinetoterapiei

Dureri de spate
Autor: Lia Popescu

Durerile de sparte nu trebuie neglijate si nicidecum lasate sa se amplifice! Cu fiecare zi in care nu faceti nimic pentru sanatatea coloanei, afectiunile de care suferiti se accentueaza si veti avea surpriza neplacuta de a nu mai putea sa va ridicati din pat sau veti merge doar cu foarte mare greutate!

Este foarte important ca in asemenea cazuri sa facem o serie de investigatii, in plus gimnastica de recuperare pentru dureri de spate este absolut obligatorie! Ea va ajuta sa va reveniti la forma initiala si va da si un alt tonus! (durerile de spate pe care Adelina Pestritu le-a ascuns de toata lumea)

Gimnastica de recuperare pentru dureri de spate

Va prezentam un set de exercitii de kinetoterapie care se adreseaza intretinerii coloanei vertebrale si corectarii posturii corpului, dar si recuperarii medicale in caz de cifoza, lordoza, scolioza, spondiloza cervicala.

MARE ATENTIE INSA, toate ac este exercutii sunt pur orientative si nu este indicat sa le faceti singuri sau dupa ureche! Ele se efectueaza in general la sfatul medicul specialist si kinetoterapeutul. Doar acestia sunt in masura sa faca o evaluare eficienta a posibilitatilor fiecarui organism in parte si sa elaboreze un program de exercitii individualizat, care sa tinteasca exact tipul de afectiune de care suferiti.

De asemenea, medicul specialist este singurul in masura sa supravegheze efectuarea exercitiilor medicale intr-un mod CORECT astfel incat coloana vertebrala sa nu fie suprasolicitata si sa nu apara contracturi, dureri de spate, de cap sau alte incidente neplacute.

1. Stai cu spatele la un perete, picioarele usor departate si indoiate-ti genunchii, sprijinindu-te pe perete, pana cand genunchii sunt indoiti la 45°. Ramai in aceasta pozitie 5 secunde, apoi revino, usor, la pozitia initiala.

Faceti 20 de serii a cate 10 repetari

2. Intinde-te pe burta si ridica un picior drept 50 – 60 cm de la nivelul solului, ramai in aceasta pozitie 10 secunde, apoi revino la pozitia de start si repeta miscarea cu celalalt picior; acelasi exercitiu il poti face si intinzandu-te pe spate si ridicand piciorul, la aceeasi inaltime, in fata

3. Sprijina-te in palme si genunchi pe podea, tine spatele drept si intinde un picior in spate, cat de drept poti.

Mentine pozitia timp de 5 secunde, apoi adu piciorul in pozitia de start si repeta miscarea si cu celalalt picior;

4. Stai pe spate si indoaie-ti genunchii, strangandu-i cu bratele cat de aproape de piept poti. Ramai 5 secunde in aceasta pozitie, apoi repeta intreaga miscari

5. Stand tot pe spate cu genunchii indoiti, ridica piciorul stang in pozitie dreapta si trage-l cu mainile din spatele genunchiului, indreptandu-l. Mentine pozitia timp de 20 de secunde, apoi repeta miscarea de 5 ori pentru fiecare picior.

Gimnastica de recuperare pentru dureri de spate este foarte importanta, insa, nu uitati, nu este suficienta! Ea trebuie completata cu mersul pe jos si alimentatia corespunzatoare! Numai in asemenea conditii, veti putea indeparta toate problemele!

Distribuie pe:
Galerie foto 
Abonează-te pe

Citește și:

Nu mai manca niciodata asa ceva seara. Care sunt alimentele care cauzeaza probleme de sanatate

Adevărul despre starea de sănătate a Corneliei Catanga: ”Leşinasem, am fost la un pas de moarte...”

Adevarul despre starea de sanatate a cantaretei Mirabela Dauer. Cum se simte artista dupa dificila operatie in care i-a fost extirpat un rinichi | Video!

Vor veni Ducii de Sussex la înmormântarea Prințului Philip?

Doliu imens! A murit un mare erou al României. A trecut prin suferințe cumplite de-a lungul timpului

Radu Bănică, fiul lui Ștefan Bănică rupe tăcerea! Ce îi făcea Andreea Marin când era copil!

Lovitura sub centură primită de Charles. Regina Elisabeta nu va face niciodată acest gest

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies