WowNews logo WOWnews
Stories
novalue
Mamele si soacrele, rasfatate de 1 si 8 martie! Un studiu arata comportamentul romanilor in luna Martisorului!

Stiri

Mamele si soacrele, rasfatate de 1 si 8 martie! Un studiu arata comportamentul romanilor in luna Martisorului!

O firma de cercetare a realizat un studiu care prezinta obiceiurile romanilor de 1 si 8 martie.

Conform studiului, barbatii au mai intai de toate grija de sotie/partenera (84%) şi de mama/ soacra (81%). Colegele sunt luate in calcul de numai 49% dintre barbati. Mama/ soacra se regaseşte pe lista prioritatilor şi in cazul femeilor (87%), aceasta fiind urmata de prietena (58%) şi de colega (42%).

Tinerii intentioneaza sa ofere cadouri mamelor/soacrelor (95%), amicelor (58%), colegelor (50%) şi bunicelor (45%). Odata cu inaintarea in varsta, scade insa procentul persoanelor care intentioneaza sa ofere cadouri şi se schimba şi ierarhia destinatarilor.

Astfel, cei cu varste cuprinse intre 40-60 de ani intentioneaza sa ofere un cadou mamei/soacrei in procent de 69%, sotiei/partenerei in procent de 59%, iar fiicei/fiicelor in procent de 56%.

Citeste si: Doamne, câtă durere! Ce a apărut în fața casei Mihaelei, tânăra mămică din Teleorman ucisă de soț! Toată lumea a înmărmurit la înmormântarea femeii... este de nedescris- kanald.ro

Cu ocazia sarbatorilor primaverii, romanii din mediul urban intentioneaza sa ofere in procent de 89% flori.

Pe pozitia a doua se situeaza martişoarele (86%), iar pe cea de-a treia, dulciurile (71%).

Privind in continuare spre categoria dulciurilor, se constata o orientare in procent de 80% catre bomboanele de ciocolata (atat simple, cat şi umplute). Pralinele sunt cele pentru care vor opta 69% dintre respondenti, in timp ce pentru tabletele de ciocolata 61%. De subliniat faptul ca 1 din 3 persoane care intentioneaza sa ofere dulciuri de 1 şi 8 martie le iau in calcul pe cele facute in casa, iar 1 din 5,  pe cele Bio.

Pralinele sunt preferate de persoanele tinere (75% /vs /58%), in timp ce bomboanele fondante de persoanele cu varste cuprinse intre 30-39 de ani (36%/ vs/ 26% in cazul tinerilor). Pentru batoanele de ciocolata opteaza mai degraba barbatii decat femeile (30%/ vs/ 24%).

Studiul a fost realizat de Exact Cercetare si Consultanta.