Mancaruri de sarbatori pe care trebuie sa le consumi moderat. Cu ce nu trebuie sa exagerezi!

De sarbatori, toata lumea este tentata sa manance mult si variat. Problema consta in faptul ca multe dintre mancarurile traditionale de sarbatori nu sunt tocmai pe lista alimentelor dietetice sau sanatoase, dimpotriva.

Distribuie pe:

Avand in vedere perioada foarte scurta intre Craciun si Revelion, riscul de a lua cateva kilograme in plus si de a face chiar complicatii este destul de mare.

De aceea, este bine ca atunci cand mananci preparatele traditionale de sarbatori sa ai mereu in vedere riscurile pe care il are fiecare preparat in parte si sa gasesti modalitati de a manca moderat.

Incearca numai acele mancaruri care iti fac pofta si nu-ti forta organismul cu mancaruri prea grele sau cu o diversitate prea mare de preparate.

Carnatii

Carnatii pot contine pana la 450 calorii, ceea ce inseamna ca trebuie consumati cu foarte multa grija. Conform unor studii, s-a constatat ca ar exista o legatura intre consumul de carne procesata (carnati, salam etc) si cresterea riscului in ceea ce priveste bolile de inima si diabetul. Specialistii recomanda consumul a maximum 145 de gr de carnati pe zi.

Citeste continuarea!

 


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P