Medicamentul ”minune” pentru COVID-19 poate provoca stop cardiac! Un spital din Franța a oprit tratamentul experimental

Medicamentul ”minune” în combaterea COVID-19 provoacă crize cardiace persoanelor care suferă cu inima. Tratamentul a fost oprit într-un spital din Franța.

Distribuie pe:

Autor: Radu Constantin

fara descriere

Sunt probleme cu tratamentul împotriva COVID-19 din cauză că unul dintre medicamentele considerate cele mai eficiente prezintă un risc ridicat pentru persoanele cu probleme cardiace. Este vorba despre Hidroxiclorochină, o substanță folosită în toată lumea, în special în Statele Unite, acolo unde a avut rezultate excelente.

fara descriere

Newsweek informează că Spitalul Universitar din Nisa, Franța, a oprit tratamentul experimental cu Hidroxiclorchină pentru ca acesta are efecte secundare destul de grave la persoanele care suferă de probleme cardiace.

Citeste si: O zi în „infern”. Mărturia șocantă a unei asistente: „Știu, în adâncul meu, că nu toți vom supraviețui. Cea mai mica schimbare ne conduce către moarte”

Citeste si: Medicii mai au o speranță! O femeie de 103 ani a fost vindecată de coronavirus cu un tratament foarte simplu

Citeste si: EXCLUSIV! Cum arată o declarație pe propria răspundere a unui rrom din Țăndărei, orașul izolat de coronavirus! Ce scrie pe ea! Nici nu știi dacă să râzi sau să plângi!

Profesorul Emile Ferrari a declarat pentru publicația franceză Nice-Matin că tratamentul a fost oprit pentru această grupă de pacienți, după ce a fost observată o activitate electrică a inimii în afara limitelor obișnuite, după administrarea de Hidroxiclorochină.

Citește continuarea pe stirilekanald.ro!

 

Galerie foto  Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate