Minune de Anul Nou! Oamenii de stiinta spun ca putem sa bem in voie. Nu vom suferi de mahmureala, iar ficatul va fi protejat!

Ce ne-am putea dori mai mult inaintea unei petreceri decat un remediu pentru mahmureala si o protectie pentru ficat? Ei bine, cercetatorii s-au straduit si au descoperit solutia-minune, fix inainte de Revelion! Mai mult, remediul este unul 100% natural!

fara descriereIntr-un studiu publicat in Journal of Food Science, cercetatorii de la Institutul pentru Stiinte Medicale si de la Universitatea Jeju au descoperit ca mineralele si aminoacizii din sparanghel previn aparitia mahmurelilor si joaca un rol de protector al ficatului, anunta portalul descopera.ro
Consumul de alcool, mai ales cel cronic, este responsabil de aparitia mahmurelilor si poate duce la stresul oxidativ al ficatului. “Toxicitatile celulare au fost reduse in mod semnificativ atunci cand am aplicat un tratament cu extract din frunze si lastari de sparanghel”, a explicat B.Y. Kim, coordonatorul cercetarii. “Aceste rezultate ofera dovezi ce atesta existenta unor functii biologice ale sparanghelului care ajuta la reducerea efectelor negative ale alcoolului si protejeaza celulele ficatului”, a mai spus cercetatorul.

Oamenii de Stiinta au analizat componentele plantei de sparanghel pentru a identifica portiunile cele mai utile in prevenirea mahmurelii. Cercetatorii au analizat efectul biochimic al frunzelor de sparanghel si al lastarilor asupra celulelor extrase de la sobolani si de la oameni. Studiul a aratat ca frunzele de sparanghel au un continut mai mare de aminoacizi si de minerale decat lastarii, ceea ce inseamna ca frunzele sunt mai eficiente in protejarea ficatului de efectele daunatoare ale alcoolului, prevenind astfel si mahmureala.

Iata si alte sfaturi  ca sa nu ne imbatam de Revelion!

- Inainte sa bem alcool este bine sa consumam un aliment gras, cum este untul pe paine, pentru  a incetini absortia alcoolului si aparitia starii de ebrietate