NEBUNIE! După nuntă, o cântăreaţă şi-a dus soţul la un show cu... travestiţi! Imagini de senzaţie din luna de miere!

Dupa o nunta de vis, proaspetii casatoriti si-au luat talpasita rapid in tinuturi exotice, pentru o luna de miere ca la carte. Cantareata Yamira si sotul ei, afaceristul Mihai Save, s-au distrat in ASIA, mai precis in Singapore Phuket si Thailanda.

Autor: I.M.D.

"Luna de miere a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acum! Au fost 12 zile pline de distractie în Singapore Phuket si Bangkok. În Singapore am fost cazati la Marina Bay Sands, iar din camera puteai admira privelistea gradinilor impresionante Gardens by the Bay Sands. Piscina Infinity Pool de la etajul 57 îti taie respiratia. Gradina zoologica din Singapore are foarte multe atractii printre care si 2 ursi panda.

Apoi am plecat in Thailanda. Este foarte diferita de Singapore. În prima seara din Phuket am fost la Simon Cabaret lady man show. Un show de travestiti foarte talentati. Au fost senzationali! La sfarsit daca vroiai sa faci poza cu ei te faceau de bani! A fost foarte amuzant! In restul zilelor am fost la James Bond Island, Phi Phi Island, am mers pe canoe, apoi elefant traking, show-uri cu maimute, pasari si reptile. Puteai participa ca si turist în acele show-uri. Am fost singura care a avut curajul ca tina în brate un Piton foarte mare", povesteste cantareata.

Citeste si: Cine este Sebastian Crăciunescu, bărbatul cu care și-a unit destinul Geta Sterp- kfetele.ro

Citeste si: Anunțul făcut de Andreea Marin, după 5 ani de relație cu Adrian Brâncoveanu: „Nu am regrete deloc”. Ce decizie a luat fosta „Zână a Surprizelor"..- bzi.ro

In luna de miere artista si-a invins si frica de inaltime, reusind sa se dea cu parapanta, dar a trait si alte experiente de neuitat: "Si nu în ultimul rand ne-am dat cu parapanta si a fost senzational. Mi-am învins frica de înaltime. În Bangkok am fost iar la gradina zoologica unde am vazut un spectacol cu delfini. La sfarsit am facut poza cu unul din ei si l-am si pupat.

Tot la zoo am hranit si un pui de tigru. A doua zi am fost la "piata cu barca" (floating boat). Puteai sa cumperi mâncare si suveniruri din barca. Foarte tare conceptul! De asemenea nu puteam rata ocazia de a vizita templele budiste precum Wat Pho unde se afla statuia lui Buda de 15 metri înaltime si 46 metri lungime. Pana acum calatorit foarte mult, dar numai în Europa. Asia este deosebita, o alta cultura si o noua experienta. Am învatat foarte multe lucruri si ne-am distrat pe cinste!", a mai povestit Yamira despre luna de miere.

Distribuie pe:
Galerie foto
Abonează-te pe

Citește și:

Aurelian Preda, uitat de colegii de breaslă! Niciun artist nu a fost prezent la parastasul de 6 ani, organizat de Anamaria Preda pentru tatăl ei: "Dorul trece"

"Dacă nu ieșim, divorțez!" Dani Oțil, ultimatum pentru Gabriela Prisăcariu! I-a spus-o fără să stea pe gânduri: "Nu vreau să pun presiune pe tine!"

Ce se întâmplă când sexy mami nu e acasă?! Larisa Udilă nu mai ascunde nimic: "Este obsedat el" | EXCLUSIV

Persoane cu intenții rele intră fulgerător în viața Leilor, Vărsătorilor și a altor 3 zodii. Scorpionii își vor da seama că o persoană este doar pe interes

Șoc total în Ucraina! Și-a dat DEMISIA: Mă retrag din funcție

Beni nu a fost prezent la nunta Getuței Sterp. Mama Geta a clarificat situația în timpul petrecerii

Patrick Moratoglou, antrenorul Simonei Halep, scene incredibile: „Am lovit-o”

Doliu în sportul românesc! Un fost campion a fost găsit împușcat în cap, la Otopeni