Nu o sa-ti vina sa crezi cate bacterii se aduna pe ecranele telefoanelor mobile - VEZI aici cum arata microbii pe care pui mana in fiecare ora

Un grup de studenti ai Universitatii Surrey din Marea Britanie a aflat, cu ajutorul unui test bacteorologic, cati microbi, bacterii si microorganisme daunatoare se afla pe telefoanele mobile imediat dupa folosirea acestora.

fara descriereStudentii britanici care urmeaza o specializare bacteorologica in cadrul Universitatii Surrey au fost curiosi sa afle cate bacterii se pot afla pe suprafetele telefoanelor mobile. Acestia se asteptau la rezultate surprinzatoare, care, in cele din urma s-au si confirmat, relateaza Mediafax.

fara descrierefara descriereDupa ce au reusit sa imprime intreaga portiune a unui telefon mobil pe o lamela speciala de microscop, in doar trei zile rezultatele pe care studentii le asteptau au fost cu adevarat uimitoare.

fara descriereO mare portiune din ecranul telefoanelor este acoperita in mod constant de microorganisme care, din fericire, nu sunt periculoase pentru corpul uman, sustin studentii implicati in acest studiu.

Potrivit acestui studiu aproximativ 20 la suta dintre utilizatorii de telefoane mobile sunt purtatori ai acestor microorganisme care se gasesc de cele mai multe ori in canalele nazale ale oamenilor.

fara descrierefara descriereColoniile de bacterii care se formeaza pe suprafetele telefoanelor provin din flora invizibila de microorganisme a corpului uman.

Doctorul Simon Park, lector universitar in biologie moleculara, sustine ca acest experiment facut de studenti ii ajuta sa descopere o lume microbiologica pe suprafete ale unor obiecte folosite zi de zi.

fara descriere"Din aceste imagini se poate vedea foarte clar felul in care aceste bacterii cresc pe suprafata telefoanelor mobile. Bacteria care se dezvolta in acest caz se numeste Bacillus mycoides. Acest mod de dezvoltare al bacteriilor este unic in cazul bacteriei. Din aceste rezultate se pare ca telefoanele nu tin minte doar numere ci si ce fel de contacte are fiecare om cu suprafete ce ajuta la dezvoltarea microorganismelor kalooga_36441" , sustine Simon Park.

Galerie foto