O femeie a ajuns de urgență la spital după ce sângele i s-a făcut din roșu, albastru. Greșeala comisă de ea înainte să meargă în pat, la culcare

O femeie de 25 de ani din New York a ajuns în stare gravă la spital după ce a consumat un întreg tub de anestezic stomatologic sub formă de unguent.

Distribuie pe:

Autor: A.B.G

O femeie în vârstă de 25 de ani din Long Island a vrut să își trateze o durere de măsea cu un anestezic local sub formă de unguent, numit benzocaină. Femeia a folosit întregul tub de anestezic local, seara înainte de culcare, iar dimineața s-a trezit cu un adevărat șoc, potrivit Daily Mail. 

Citeste si: Delia, plină de sânge? Și-a îngrozit fanii cu ultimele fotografii făcute publice

Citeste si: Iulia a provocat un accident teribil în care fiica ei de nouă ani a murit! Ce mesaj halucinant a primit: „Nu plânge și nu fi tristă”

Citeste si: Un profesor din Mehedinți a fost găsit fără suflare în liceul în care preda! Soția lui a înlemnit când a făcut descoperirea

Sângele femeii a devenit albastru, în urma analizelor rezultând că avea o lipsă de oxigen de aproape 30%

Se pare că anestezicul luat într-o cantitate prea mare, i-a provocat reacții adverse femeii, sângele din corp căpătând o culoare albastră.

Femeia a ajuns în stare gravă la spital, iar după efectuarea primelor analize, medicii au descoperit că avea o cantitate de 67% de oxigen în sânge, iar procentajul normal este de 95 respectiv 100%. 

Din cauza lipsei methemoglobinei în sânge, pielea și unghiile femeii au căpătat o culoare albastră.

Scăderea nivelul de oxigen din sânge se numește hipoxemie și se petrece în momentul în care presiunea și oxigenul din sângele arterial scad. Hipoxemia poate cauza tulburări ale creierului sau chiar moartea pacientului. 

Medicul care a tratat-o pe femeie a recunoscut imediat boala pentru că a mai avut un astfel de caz în trecut. Astfel, medicul i-a administrat  femeii un medicament cunoscut sub numele de albastru de metilen, care ajută sângele să pompeze din nou oxigen în tot corpul. Medicamentul a fost administrat intravenos, iar în câteva minute femeia se simțea mult mai bine, însă și-a petrecut noaptea la spital. A doua zi a fost externată cu o trimitere la dentist. 

Experții spun că nu știu exact ce cauzează lipsei methemoglobinei în sânge, dar cred că este ceva genetic care poate fi moștenit de la unul dintre membrii familiei.  

 

Galerie foto  Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate