Oana Cuzino te invata un exercitiu dificil, dar foarte bun pentru un abdomen de fier

Oana are mare grija de silueta ei si asta se vede caci la varsta ei arata ca o adolescenta. Uite ce exercitiu greu iti recomanda pentru abdomen.

Distribuie pe:

Autor: I.M.D.

fara descriere"POZITIA DE START: Aşezat în sprijin pe un cot şi pe picioarele încucişate pe o suprafaţă înălţată. Cotul de sprijină la nivelul umărului, celălat braţ este îndoit cu palma aşezată pe şold.

EXECUŢIE: INSPIR în timp ce cobor bazinul şi păstrez echilibrul. Pe EXPIR ridic bazinul în poziţia iniţială. Repet mişcarea de 8-10 ori.

MUŞCHI IMPLICAŢI: deltoid, biceps brachial, triceps brachial, trapez, dinţat anterior, rotund mare, rotund mic, oblic intern şi extern, drept abdominal, fesier mare.

RECOMANDARE: este un exerciţiu foarte frumos şi intens a cărui execuţie necesită multă forţă. Dacă vă este dificil să-l executaţi cu picioarele pe suprafaţa înclinată, puteţi să vă sprijiniţi pe un genunchi îndoit cu celălalt picior în aer. Cheia acestui exerciţiu este implicarea totală a muşchilor abdomenului în execuţie", a scris Oana pe blog.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate