WOW

Reclame şocante interzise – Copiii cu guri în loc de ochi

În încercarea de a le reaminti părinţilor să monitorizeze ceea ce văd copiii lor pe internet, agenţia de publicitate germană Publicis Frankfurt a creat două anunţuri de-a dreptul şocante pentru ONG-ul Innocence in Danger (Inocenţa în pericol). Şi când spunem şocante, vorbim serios.

Distribuie pe:
  • icon facebook
  • icon email

Autor: M. B.


Reclame şocante interzise – Copiii cu guri în loc de ochiicon photo

Anunţurile înfăţişează copii ai căror ochi au fost înlocuiţi cu guri larg deschise, ţipând. Sloganul campaniei este „Tu ştii la ce se uită copiii tăi pe internet acum?” Scopul principal al ONG-ului este de a pune capăt exploatării sexuale a copiilor pe Internet, având în vedere că printre cei mai populari termeni de căutare folosiţi de copii se numără „porno” şi „sex”.

„Ideea este de a fi cât mai şocant, pentru ca părinţii să realizeze este nevoie de doar o secundă, un singur clic greşit şi copiii se pot confrunta cu imagini cu adevărat oribile pentru ei. Copiii vorbesc foarte rar despre asta. Un studiu realizat în Germania a demonstrat că doar 8% dintre copiii care accesează online conţinut şocant vorbesc despre asta”, a declarat pentru ABC News Julia von Weiler, directorul Innocence in Danger.

Citeste continuarea pe INCREDIBILIA.RO

 

Titlu secțiune

Știrile WOW

HOT pe facebook ACUM!

Din ce vrea Oana Lis sa faca din nou bani? “Abia astept sa o vand”icon photo

Vedete

Din ce vrea Oana Lis sa faca din nou bani? “Abia astept sa o vand”

Se stie ca venitul Oanei si al lui Viorel Lis este format, in cea mai mare parte, din pensia fostului primar general al Capitalei.

Titlu secțiune