
Concurenţii din Mexic au fost protagoniştii unei premiere în istoria show-ului Exatlon: au intrat live pe Instagram şi au dialogat cu fanii. Acest lucru nu s-a mai întâmplat niciodată, în condiţiile în care formatul show-ului presupune izolarea totală a participanţilor. Totuşi, în acest sezon s-a fătu o excepţie iar după un joc de comunicare câştigat, Faimoşii din Mexic au putut dialoga cu fanii.
Bomba abia acum vine.
Audienţa momentului a fost una cu mult peste aşteptări. Din capturile realizate pe conturile de socializare oficiale Exatlon se vede că peste 60 milioane de oameni au intrat în direct să-i vadă pe Faimoşii de la Exatlon.
Cifra este cu adevărat impresionantă şi reprezintă aproximativ o jumătate din populaţia Mexicului (sau de trei ori populaţia României). Pe de altă parte, Exatlon este un format extrem de popular în America Latină şi cu siguranţă printre ”instagramişti” s-au numărat şi mulţi fani din alte ţări unde Exatlon a avut succes, inclusiv din Statele Unite sau România.