Secretul unei siluete de vis – alimente bogate în antioxidanți, multivitamine si minerale

Te-ai întrebat vreodată cum vedetele internaționale, dar și cele din România reușesc să arate impecabil? Cumva au aflat un secret pe care mulți oameni nu îl cunosc, iar trupurile lor arată ca și cum ar fi sculptate!


In articol:

În principiu, este vorba despre ce antioxidanți consumă, despre adoptarea unui stil de viață sănătos, cât și despre alimentele bogate în multivitamine si minerale.

Contrar lucrurilor pe care tot mai mulți oameni sunt înclinați să le creadă, antrenamentul și exercițiile fizice nu reprezintă totul atunci când vine vorba de gestionarea greutății și de obținerea acelei cifre perfecte în momentul în care te urci pe cântar.

Nutriția joacă un rol cheie în obținerea siluetei mult visate și, de altfel un stil de viață sănătos este crucial în determinarea siluetei de viespe mult dorite.

La fel ca sportul, sau poate într-o măsură mai mare, alimentele bogate în antioxidanți, multivitamine si minerale contribuie la obținerea compoziției corporale perfecte, întrucât un antrenament bun bazat pe rezistență și anduranță fizică, o rată metabolică ridicată și o dietă bine echilibrată reprezintă cheia în obținerea acelei siluete pe care tot mai multe doamne, domnișoare și domni și-o doresc.

Urmărește în continuare acest articol și garantat la final vei afla ce trebuie să faci și tu pentru a te bucura de un corp excepțional, dar și ce trebuie să mănânci în materie de alimente bogate în antioxidanți, multivitamine si minerale pentru a depune un efort mediu spre minim cu rezultate maxime! Haide să începem!

Stabilește-ți un program și ține-te de el!

A avea un program ține atât de structurarea orelor alocate sportului și a exercițiilor fizice – fie ele alergatul, a merge mai mult pe jos ori pur și simplu exerciții de întindere a mușchilor – cât și de programul alimentar pe bază de antioxidanți, multivitamine si minerale.

Un program bine gândit poate îmbunătăți semnificativ rata metabolică! Chiar dacă metabolismul este influențat de genetică, vârstă, sex și conformația corpului, stabilind un program alimentar pe bază de antioxidanți alăturat de activități fizice moderate crește de fapt metabolismul cu

aproximativ 10%.

Dieta și alimentele bogate în multivitamine si minerale, cât și în antioxidanți crește rata metabolică prin intermediul termogenezei – adică energia consumată de organism în timpul digestiei – în timp ce exercițiul fizic arde masa calorică datorită efectului termic asociat mișcării.

Cu toate acestea, este important ca alimentele să fie consumate la momentul potrivit și în cantitățile potrivite. Deci nu înseamnă că dacă abordezi o dietă pe bază de antioxidanți, multivitamine si minerale trebuie să exagerezi cu cantitățile și poți mânca oricât!

Pare simplu să obții silueta mult dorită acum că te gândești, nu-i așa?

Când te gândești că trebuie doar să faci mișcare și să mănânci sănătos parcă te ambiționezi să depui puțin efort în stabilirea unui program riguros pentru un stil de viață sănătos. Antrenamentul adecvat și dieta bogată în antioxidanți, multivitamine si minerale vor promova construirea unei mase musculare slabe, menținând metabolismul constant în pierderea grăsimilor.

Stabilește-ți o dietă perfect nutritivă pe bază de alimente bogate în antioxidanți, multivitamine si minerale

Pentru început, trebuie să înțelegi faptul că organismul tău are nevoie de multivitamine si minerale pentru a funcționa la capacitate optimă. Așa că, atunci când alegi să îți stabilești dieta nutritivă este musai să incluzi atât multivitamine si minerale, dar și antioxidanți necesari regenerării celulare!

Când dispui de multivitamine si minerale, îi oferi organismului tău un start pentru un stil de viață sănătos! Altfel te confrunți cu stresul și somnul va fi mereu odihnitor. Și, totuși, ești curios acum ce multivitamine si minerale trebuie să îi oferi organismului pentru a reuși să se metabolizeze corect, nu?

Citeste si: „La sfârșit, din cutie, fiul meu să...” Monica Tatoiu, despre ultima sa dorință în viață!- kfetele.ro

Citeste si: Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea..- bzi.ro

 

Iată ce alimente să alegi pentru un plus de antioxidanți, multivitamine si minerale!

 

  • Pește

 

Peștele este o sursă excelentă de multivitamine si minerale, întrucât conține 9 din 14 vitamine esențiale: A, B1, B2, B3, B5, B6, B12, D și E. Dintre toate sortimentele de pește, tonul și păstrăvul oferă cele mai multe vitamine, dar pentru a varia, poți include și alte sortimente!

 

 

  • Broccoli

 

O altă sursă bogată în multivitamine si minerale este chiar broccoliul, întrucât este bogat în vitaminele A, B9, C, E, K și Beta Caroten. Cu toate acestea, poți întotdeauna alterna această legumă cu diferitele tipuri de varză și cu conopida.

 

 

  • Carnea

 

Că preferi porcul, vita sau mielul, carnea a fost și va fi întotdeauna o sursă excelentă de multivitamine si minerale! Acestea includ vitaminele B1, B2, B3, B5, B6, B9 și D.

 

 

  • Ciupercile

 

Ciupercile sunt extrem de hrănitoare, fiind în același timp lipsite de carbohidrați și calorii. Printre cele mai bune alegeri pentru un stil de viață sănătos se numără ciupercile portobello, și cremini.

 

 

  • Nucile

 

Migdalele și nucile reprezintă o altă modalitate de a include multivitamine si minerale, dar și antioxidanți în dieta ta, întrucât reprezintă o gustare sănătoasă pentru inimă, care scade colesterolul.

Desigur, mai sunt și alte alimente bogate în multivitamine si minerale, cât și în antioxidanți. Și, desigur, în cazul în care preferi o variantă de supliment alimentar, poți oricând să îți extragi deficitul de antioxidanți din produsele destinate unui stil de viață sănătos din gama Oriflame.

Când alimentele nu sunt suficiente, include suplimente alimentare ca bază de multivitamine si minerale ori antioxidanți!

Lumea în care trăiești astăzi este concepută pentru a te ajuta să anulezi propriile greșeli – verificare ortografică, sisteme de recuperare a parolelor și auto-corectare!  De ce nu ai include astfel de ajutoare chiar și în dieta ta alimentară? Iată doi aliați de nădejde unui stil de viață sănătos!

Magneziul, un relaxant muscular, te ajută să îți păstrezi calmul și ai parte de un somn liniștit, care este o parte crucială a pierderii în greutate. Dacă este ingerat alături de o mulțime de legume, fructe, fasole și nuci, poate ajuta la pierderea în greutate și la modelarea corporală într-o cantitate de 310-320 mg zilnice.

Vitamina D este absolut esențială vitamina D, care poate ajuta la creșterea forței musculare. Pentru a atinge valoarea recomandată de 600 UI zilnic, petrece timp în aer liber timp de cel puțin 15 minute și alege să consumi o varietate de alimente precum pește, ouă și produse lactate și nuci.

Consumă minimul de lichide zilnice și asigură-te că nu exagerezi cu cantitățile, include în dieta cât de multe produse benefice și bogate în multivitamine si minerale ori antioxidanți este posibil și garantat te vei bucura de un aspect mult îmbunătățit al corpului tău! Nu uita de exercițiile fizice moderate și de un stil de viață sănătos prin care eviți excesele!

Distribuie pe:
Galerie foto 
Abonează-te pe

Citește și:

Horoscop 29 iunie 2022: Zodia vedetă a zilei: Ei sunt nativii bântuiți de trecut! Cine primește în viața sa o dragoste mai veche

Top cinci activități pe care trebuie neapărat să le faci când mergi la Brașov

Care sunt cele 6 perechi de zodii incompatibile. Dragostea lor nu va învinge niciodată

4 zodii dau lovitura maine. Astrologii anunță câștiguri financiare pentru ei

Vestea serii despre Monica Pop! Ce s-a întâmplat cu celebrul medic (VIDEO)

Jador, de urgență la spital! Artistul a avut nevoie de perfuzie la primele ore ale dimineții

Omul lui Putin, prins în Ucraina. A făcut peste 200 de vitime

CTP: „Eu nu mă simt mândru pentru David Popovici. Nici România nu are de ce să fie mândră!”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies