

Orice companie care se respectă, indiferent de domeniul în care îşi desfăşoară activitatea, are nevoie să ofere garanţia că produsele şi serviciile sale respectă standarde înalte de calitate. Prin asigurarea calităţi o campanie demonstrează că este responsabilă atât faţă de autorităţi, cât şi faţă de partenerii săi de afaceri sau faţă de clienţii săi. Garantarea calităţii serviciilor şi produselor este cea mai eficientă carte de vizită a oricărei afaceri şi cea mai bună recomandare.
În aceste condiţii, orice companie, indiferent dimensiunea sa, dacă doreşte să aibă o imagini asociată cu calitatea şi standardele internaţionale înalte trebuie să obţină o certificare ISO 9001, indispensabilă pentru a dovedi şi câştiga reputaţie.
Ce puteţi face pentru a obtine acum ISO 9001 , o certificare a calităţii managementului unei companii?
•să apelaţi rapid la o companie specializată, care oferă acest tip de certificări
•să solicitaţi serviciile unei companii cu experienţă, care ştie ce
să vă ceară
•să oferiţi cât ma rapid informaţiile necesare pentru pregătirea documentaţiei
•să parcurgeţi cât mai eficient şi rapid etapele recomandate pentru o a obţine această certificare 9001.
Atunci când vor să semneze contracte importante, de cele mai multe ori companiile au nevoie urgent de obţinerea unor certificate ISO 9001, care să dovedească competenţele în domeniul implementării de sisteme de management.
CertificareISO.ro, o companie specializată în oferirea de certificări vă poate ajuta atunci când timpul nu este de partea voastră. Cu eficienţă maximă, cu efort minim din partea voastră şi preţuri competitive, societatea vă poate ajuta să obţineţi rapid o certificare ISO 9001. Serviciile de consultanţă oferite sunt concepute şi gândite în aşa fel încât să vă permită, în funcţie de domeniu, să obţineţi certificarea în timpul cel mai scurt posibil.
Cum decurge simplu şi rapid procesul de obţinere a certificatului?
1.Sunaţi la compania CertificareISO.ro şi solicitaţi o ofertă pentru tipul de certificat pe care îl doriţi
2.Compania va evalua cererea şi va veni în cel mai scurt timp posibil cu o ofertă
3.După acceptarea ofertei se va semna un contract şi veţi primi rapid întreg setul de documente de bază ale certificării
4.Completaţi în cel mai scurt timp documentele şi parcurgeţi toţi paşii necesari pentru certificare
5.Veţi primi Certificatul ISO 9001.
O certificarea ISO 9001 este o dovadă a calităţii esenţială pentru orice companie care se respectă şi care vrea să îşi demonstreze intenţia de a oferii colaboratorilor şi clienţilor servicii şi produse de cea mai înaltă calitate. Obţinerea ei se face pe baza satisfacerii unor standarde de calitate internaţionale destul de exigente. După ce vor fi îndeplinite toate aceste standarde veţi primi un Certificat ISO 9001.
Standardul ISO 9001 pe care trebuie să-l satisfaceţi pentru a obţine această certificare stabileşte cerinţele generale pentru organizarea, dezvoltarea, implementarea şi îmbunătăţirea sistemelor de management al calităţii, în scopul de a veni cât mai bine în tâmpinarea nevoilor pieţei şi cerinţelor clienţilor. Standardul ISO 9001 poate fi aplicat de către orice organizaţie care doreşte să îşi îmbunătăţească funcţionarea, indiferent de dimensiune şi de domeniul în care activează. Acesta este cel mai folosit şi răspândit standard de management la nivel mondial.
Dacă o organizaţie doreşte obţinerea unei certificări ISO 9001, trebuie sa aibă o idee clara asupra obiectivelor urmărite şi asupra beneficiilor pe care doreşte să la obţină în urma acestei certificări. Cerinţele standardului internaţional de calitate trebuie respectate în fiecare arie de activitate, în toate departamentele organizaţiei. Toate sectoarele şi departamentele organizaţiei trebuie sa identifice, să aplice şi să participe la implementarea măsurilor. Aceasta este calea cea mai sigură pentru a obţine un certificat ISO 9001.
Pe lângă cerinţele impuse de standard, este nevoie de un sistem de management al calităţii atent documentat. Această documentaţie va defini:
•structura organizaţiei;
•cine va înregistra informaţiile şi ce informaţii vor fi înregistrate;
•responsabilităţile angajaţilor;
•regulile şi direcţiile de comunicare între departamentele companiei;
•acţiunile necesare;
•cum se va păstra continuitatea în absenţa sau după plecarea temporară sau definitivă a unui angajat.
Definirea sistemului de management al calităţii va necesita participare din partea tuturor departamentelor unei organizaţii. Compania va trebui să:
•definească cine sunt clienţii sai pentru fiecare departament;
•documenteze activităţile din fiecare arie;
•revizuiască standardul ISO 9001 pentru a se asigura ca cerinţele au fost îndeplinite;
•să identifice orice zonă cu probleme şi să întreprindă acţiuni de corectare.
Ce avantaje vă poate aduce o certificare ISO 9001?
•Optimizarea proceselor
•Creşterea eficienţei activităţii
•Îmbunătăţirea calităţii, serviciilor, proceselor şi a tehnologiei
•Reducerea semnificativă a costurilor
•Creşterea competitivităţii
•Îmbunătăţirea gradului de satisfacţie a nevoilor clientului
•Angajaţi mai mulţumiţi de locul de muncă
•Posibilitatea de participare la licitaţii publice
•Acceptarea pe listele de furnizori ale unor companii care solicită obligatoriu această certificare
•Reducerea numărului de auditări interne şi reducerea numărului neconformităţilor
•Mai multe posibilităţi de dezvoltare
•O mai bună acceptare a produselor şi serviciilor la nivel naţional şi internaţional.
Pentru a profita de experienţa dobândită şi a obţine acum certificarea ISO 9001, contactaţi telefonic CertificateISO.ro şi solicitând toate informaţiile de care aveţi nevoie!