Si-a schimbat meseria? Simona Sensual face pe nutritionistul: "Cum sa devii vegetarian? Este foarte usor"

Bruneta are de cativa ani mare grija de corpul ei si de alimentatie si din cand in cand le da sfaturi si prietenilor ei pe care ii are pe o retea de socializare.

Distribuie pe:

Autor: I.M.D.

fara descriere"Cum sa devii vegetarian? Este foarte usor pentru un vegetarian sa intruneasca nivelul optim de proteine. Aproape toate legumele, boabele, cerealele, nucile sau semintele contin, mai mult sau mai putin proteine. Dulciurile, grasimile sau alcoolul nu au un aport prea mare de proteine, deci o alimentatie in care se consuma acestea, are toate sansele sa fie chiar prea saraca in proteine. Insa vegetarienii au o regim variat: legume, cereale, seminte si astfel au foarte rar probleme in aigurarea unui nivel optim de proteine, atata timp cat in alimentatia lor exista un nivel satisfacator de calorii pentru a putea fi mentinuta greutatea corporala.

Dar ce putem spune despre proteinele combinate sau complementare? Asadar, se pare ca problema proteinelor este mult mai complexa. Sa aruncam o privire asupra mitului proteinelor complementare. Proteinele sunt alcatuite din aminoacizi, adesea descrise precum un bloc. Organismul uman are mare nevoie de aminoacizi nu de proteine. Corpul uman nu poate sa produca noua din cei douazeci de aminoacizi existenti, deci acestia sunt considerati esentiali. Cu alte cuvinte, trebuie sa obtinem acesti noua aminoacizi din alimentatie, pentru a putea fi produse proteinele.fara descriere

Ouale, laptele de vaca au fost desemnate ca furnizori principali de proteine. Asta inseamna ca acestea contin cantitati mari de aminoacizi. Soia, spanacul de asemenea contin mari cantitati de proteine. Alte surse de proteine de origine non-animala, contin in mod normal, toti aminoacizii esentiali, insa unul sau doi dintre acestia pot fi in cantitati mai mici. De exemplu, cerealele au un continut scazut de lysina (unul dintre aminoacizii esentiali), iar legumele sunt sarace in metionina (alt aminoacid esential).

Pentru a obtine o combinatie optima de aminoacizi esentiali, se recomanda consumul de cereale nerafinate, legume, seminte, nuci de-a lungul unei zile, astfel incat, chiar daca un aliment este sarac intr-un tip de aminoacid, este compensat de consumul altuia", a scris Simona pe Facebook.

Galerie foto 
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate