Stiai asta? Uite ce vor sa vada de fapt angajatorii in CV-ul tau! Sigur il faceai gresit pana acum!

Una dintre cele mai mari greşeli pe care le fac candidaţii cu experienţă atunci când ies pe piaţă în căutarea unui alt loc de muncă este faptul că nu ştiu să-şi cuantifice şi să explice în CV impactul pe care l-au avut în companie, rezul­ta­tele concrete fiind unele dintre cele mai rele­vante secţiuni la care se uită un anga­­jator.

Distribuie pe:

Autor:

fara descriereOrice angajator e interesat ce re­zul­­tate poate să-i aducă candidatul care se prezintă pentru un post vacant. Într-un CV candidaţii trebuie să pre­zinte re­zul­tatele pe care le-au obţinut în pos­turile anterioare şi care sunt rele­vante pentru postul pentru care aplică.

Titlul trebuie să fie numele şi pre­nu­mele, nu curriculum vitae după care oamenii au obiceiul să scrie un obiec­tiv pro­fesional care nu e altceva decât o frază goală de conţinut copiată dintr-un CV în altul sau de pe internet.

Obiectivul profesional trebuie să fie reprezentat de titlul jobului pe care îl vizezi cu titulatura lui cel mai des regă­sită în piaţă. Asta îi face munca recruite­ru­lui mai uşoară pentru că ştie în ce categorie să clasifice CV-ul, scriu cei de la Ziarul Financiar.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate