Strategii de marketing de Crăciun

Peste puține luni va veni Crăciunul, dar știți ce să faceți pentru a crește vânzările în timpul sărbătorilor? V-ați gândit la o strategie de marketing eficientă?

Cu siguranță nu puteți rata această oportunitate. Având în vedere această sărbătoare, este ideală să le mulțumim clienților fideli, colaboratorilor și nu numai prin diverse mijloace. Trebuie să arătăm, ca antreprenori, că ne pasă. Dar cum să ne facem remarcați având în vedere concurență ridicată din orice domeniu de activitate? A avea o bună strategie publicitară este extraordinar, dar nu suficient pentru a atrage atenția utilizatorilor. Uneori mai este nevoie și de alte elemente care să atragă, precum  cosuri cadou corporate  sau alte cadouri pe care să le oferim celor care au

avut bunăvoința de a crede în noi.

Vă recomandăm câteva strategii de marketing pe care să le implementați în vederea Crăciunului pentru a crește vânzările și profitul!

Perioada de Crăciun este foarte favorabilă pentru fidelizarea clienților. Există mai multe tipuri de strategii pe care le putem aplica pentru a ne asigura continuitatea colaboratorilor sau a clienților.

Promovarea online

Pe rețelele de socializare, de exemplu, activitatea utilizatorilor se intensifică: fotografiile legate de tema Crăciunului (cadouri, brad, feluri de mâncare tradiționale) sunt share-uite și postate, deci de ce să nu profitați de această oportunitate?

Citeste si: Gina Pistol și-a luat fiica și-a plecat din casa lui Smiley. Prezentatoarea de la Antena 1 s-a mutat într-un apartament- bzi.ro

Utilizatorii, datorită percepției spiritului de Crăciun, vor fi mai ademeniți să cumpere sau să acceseze anumite servicii dacă vă dați interesul de a introduce spiritul Crăciunului.

Nu ezitați să oferiți vouchere cadou sau discount-uri celor care dau share serviciilor sau achiziționează anumite produse, în perioada Crăciunului. Iar acum, mai mult ca oricând, aveți nevoie de o strategie bună de marketing online, deoarece poate face diferență. Va avea un impact mare în creșterea vânzărilor. Profitați de avantajele produsului sau serviciului oferit.

Puteți oferi și cadouri pe rețelele sociale, invitându-vă clienții să comenteze pentru a câștiga un premiu de Crăciun și astfel veți crește și gradul de conștientizare și implicare.

Puteți oferi  cosuri cadou Craciun, ce conțin bunătăți constând în alimente, dulciuri și băuturi de calitate

Coșuri cadou corporate

Pentru a crește vânzările sau numărul de clienți în timpul sărbătorilor, una dintre tehnicile pe care le puteți adopta este oferirea de  coșuri cadou corporate. Aceasta este o inițiativă excelentă pentru a-i targeta pe cei mai indeciși consumatori sau pe cei care doresc să prezinte un cadou cu ambalaje frumoase.

Acestea sunt, de asemenea, utile pentru bugetul companiei, deoarece achiziționarea mai multor produse în același pachet este întotdeauna mai convenabilă și mai economică.

Aceste  coșuri cadou corporate  sunt utile, pentru că în preajma Crăciunului, cu toții au nevoie de unele produse în casă, sau se bucură să le primească. Ne va bucura nespus un coș care conține cozonac, o sticlă bună de vin, un pachet de cafea și așa mai departe. De asemenea, dacă știți că unii colaboratori au copii, sunt disponibile inclusiv  coșuri cadou corporate  pentru cei mici. Pe  luxurybaskets.ro  veți găsi o gamă variată de asemenea coșuri. Ele sunt disponibile la prețuri diferite, pentru toate tipurile de buget. Prețurile încep de la 85 RON. Toate produsele sunt aranjate în coșuri deosebite, frumos ambalate. Oricine ar fi încântat să primească un asemenea cadou în preajma sărbătorilor.

Obiecte utile

Obiectele și gadgeturile promoționale personalizate au rămas un punct forte al marketingului corporativ, dar nu toată lumea le cunoaște beneficiile. Acestea sunt obiecte, utile sau nu, precum pixuri, agende sau rucsacuri pe care se află sigla companiei: pentru o imagine corporativă bună este bine să țineți clienții într-un interes continuu, într-un mod neinvaziv.

A oferi clienților un obiect sau gadget, vă ajută să îi păstrați și să fiți pregătiți pentru următoarea colaborarea cu aceștia! Pe lângă aceste obiecte, nu uitați să trimiteți sau să oferiți și o felicitare de Crăciun, pentru ca spiritul acestei frumoase sărbători să fie prezent indiferent de cadou. 

Toate aceste idei, vă pot ajuta în promovarea afacerii, în special în preajma sărbătorilor precum Crăciunul. Lumea tinde să fie mult mai conectată în această perioadă și așteaptă surprize din partea celorlalți. Fie că oferiți  coșuri cadou corporate  sau gadgeturi utile, orice  client sau colaborator va fi încântat să primească o atenție din parte companiei sau firmei dvs. Nu uitați să alegeți întotdeauna produse de calitate, frumos și atent ambalate și trimise în timp util. Toate aceste lucruri sunt cartea de vizită și cea mai bună strategie de marketing.

Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

EXCLUSIV! Ce știe Patrick, fiul Elodiei și al lui Cristian Cioacă, despre mama sa. Unde crede băiatul că este Elodia. Dezvăluiri tulburătoare făcute de avocata familiei Ghinescu

Horoscopul zilei, 17 octombrie 2021. O zodie primește un refuz pe plan amoros

EXCLUSIV! Când va fi eliberat Cristian Cioacă, de fapt! Iată ce spune avocata Elodiei, dar și declarațiile neașteptate ale avocatei fostului polițist: "E o certitudine ce...

Horoscop Zilnic Luni 18 Octombrie 2021: Săgetătorii au o zi plină, Taurilor le recomandam azi să nu intre în discuții financiar

Bombă despre vaccinul Pfizer! S-a aflat adevărul. E vorba de cel mai periculos efect

BOMBĂ! Florin Ristei, înșelat și părăsit de iubita supernă pentru un bărbat super celebru! Este SCANDAL imens

Alertă! Liviu Dragnea anulează căsătoria cu Irina Tănase. Ea a vorbit prima: E urât

Ana Muntean, „amanta lui Ciprian Marica”, dezvăluiri inedite despre relația cu fostul fotbalist: „Nu am niciun fel de regret”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies