Te pregatesti de "Black Friday"? Afla de ce angajatii magazinelor care ofera reduceri il numesc "Minciuna Friday" - WOWbiz.ro dezvaluie escrocheria

Romanii care se pregatesc sa dea lovitura de "Black Friday" vor avea o surpriza. Un angajat al unui lant de magazine electro-IT din Romania a fost filmat cu camera ascunsa, de reporterii WOWbiz.ro, in timp ce explica de ce "Black Friday" este de fapt "Minciuna Friday". ##VIDEO3374##

Distribuie pe:

Conceptul de "Black Friday" (vinerea neagra) a fost adus in Romania de pe piata americana, in 2011, si marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative de preturi. In general, promotia este pentru o zi, dar mai multe magazine au adaptat "Black Friday", care dureaza acum tot weekend-ul (22-24 noiembrie). Motivul? In 2011, principalele trei lanturi de magazine de electro-IT din Romania au vandut, intr-o singura zi, produse in valoare de aproximativ 60 de milioane de lei!

fara descriereConform unui studiu facut de Daedalus si publicat de Mediafax, aproximativ 2.43 milioane de romani asteapta cu mana pe portofel ziua de 22 noiembrie, cand pe produsele pe care si le doresc vor vedea, scris negru pe alb, reduceri de pana la 40%! Cat de reale sunt aceste reduceri ne-a povestit chiar un angajat de la raionul electrocasnice, cu o vechime de peste 7 ani intr-un magazin retail de electro-IT.

Acesta sustine ca, de fapt, preturile nu se reduc, comerciantii apeland la trucul schimbarii etichetelor. Concret, un produs care zilele acesta costa 1.000 de lei, vineri va avea o eticheta pe care va scrie: PRET 1.100 de lei, REDUCERE 10%. Atras de promotie, romanul va plati tot 990 de lei, pretul normal al produsului, si va pleca fericit ca a facut o super afacere.

fara descriere"O sa facem ce am facut si anul trecut. Preturile or sa fie aceleasi ca azi, doar ca modificam tipul de etichete. Ne-au venit deja foile cu preturile pe care le vom afisa pe produse incepand de vineri. De trei zile, clientii umbla cu carnetele in mana si isi noteaza preturile. Ei vor avea o surpriza vineri cand vor vedea ca, de fapt, nu sunt reduceri", ne-a explicat vanzatorul.

Intrebat direct de reporterii WOWbiz.ro de ce comerciantii nu pun, din timp, pe produse preturi cu mult mai mari, pentru ca apoi sa ofere reduceri pe masura, omul ne-a raspuns sec: "Jos (n.r. - la parterul magazinului, unde sunt produse IT) s-a intamplat deja!".

Galerie foto 
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate