Asa arata epava avionului pilotat de Adrian Iovan la cateva ore dupa prabusire" Razvan Petrescu si Adrian Iovan au facut schimb de locuri in momentul in care avionul era in aer, potrivit unor rezultate preliminare ale anchetei, iar atunci cand avionul s-a prabusit, la mansa era copilotul Razvan Petrescu", a transmis azi presa citand surse apropiate anchetei accidentului din Apuseni. WOWbiz.ro


" Baliverne! Ambele scaune din cockpit (n.r. din cabina) au comenzi identice! Locul pe care statea fiecare pilot este irelevant! Daca era un singur pilot la mansa si celalalt era pe alt loc din avion si nu la comenzi am fi putut discuta despre o problema. Ca sa inteleaga toata lumea, atat Iovan cat si Petrescu aveau o mansa si paloniere (n.r. pedale care controleaza deriva avionului) fata. Ambii piloti aveau acces la aceleasi comenzi", ne-a spus un pilot de linie din Romania.
" Teoria nu are nici o sustinere! Cum sa faca schimb de locuri intr-un BN-2?! Pai stiti cat de ingust e spatiul in acest avion?! Iovan era un tip corpolent, Razvan e la fel. Nu aveau loc fizic sa faca acest schimb, si in aer! Cine a spus asa ceva nu stie despre ce vorbeste!", ne-a spus un fost inginer al Romaero, locul unde e produs avionul BN-2.


Un avion BN-2 care executa un zbor umanitar pe ruta Bucuresti-Oradea si retur s-a prabusit la 20 ianuarie pe fondul unor conditii meteo nefavorabile in muntii Apuseni, in apropierea localitatii Horea. In tragedie au pierit pilotul Adrian Iovan si studenta la medicina Aurelia Ion.
Citeste si: Vestea tristă a zilei despre Saveta Bogdan. Să ne rugăm pentru ea..- bzi.ro