Top 15 alimente care ard grasimile

Pentru ca maresc numarul caloriilor arse de catre organism, limiteaza asimilarea sau stocarea grasimilor si le favorizeaza combustia, anumite alimente sau bauturi pot fi calificate drept arzatoare de grasimi. Efectul lor este adesea modest, insa daca asociem mai multe intr-o zi putem obtine o silueta de invidiat si o sanatate de fier. Curademiere.ro iti prezinta un top 15 alimente care ard grasimile.

Distribuie pe:

Autor:

fara descriereNu uita ca cel mai bine se ard grasimile prin activitate fizica regulata.
Un nou studiu confirma faptul ca un corp obisnuit cu exercitiul fizic foloseste mai bine grasimile drept carburant muscular. S-a putut constata la un grup de sedentari ca cei care au facut patru ore de exercitii fizice pe saptamana au avut o combustie a acizilor grasi pusi in mod normal in
rezerva mai mare cu 20-27%.

1. Ceaiul verde. Ceaiul verde contine un polifenol specific, EGCG, care imbunatateste metabolismul, adica face organismul sa consume mai multe calorii. Acest polifenol se gaseste si in compozitia complementelor alimentare pentru slabit. Totusi, nu bea mai mult de jumtate de litru pe zi, ca sa nu bei prea multa teina excitanta. O alta recomandare pentru consumarea ceaiului verde este sa il bei intre mese, ca sa nu afectezi absorbtia fierului.

2. Cafeaua. Cafeina ajuta la arderea grasimilor. Sportivii beau una-doua cesti de cafea inainte de antrenamentele grele, ca sa reziste mai mult. Inainte de a merge la sala, este bine sa bei o cafea. Atentie, nu este bine sa depasesti trei cesti pe zi, iar daca suferi de afectiuni cardiace tine cont de faptul ca efortul si cafeina, in combinatie, pot provoca accidente grave.

3. Cacaoa contine flavonoli, care reduc nevoie de insulina dupa consumarea de glucide, mai ales la persoanele supraponderale. Or, daca organismul secreta mai putina insulina, stocheaza mai putine grasimi. Rasfata-te cu 20 g de ciocoltata neagra in fiecare zi. Iubitoarele de ciocolata cu lapte vor fi dezamagite pentru ca aceasta contine mai putina cacaco, deci nu poate
fi la fel de eficace.

4. Lamaia. Aciditatea lamaii incetineste digestia glucidelor, care sunt asimilate mai lent si cresc mai putin glicemia. Rezulta o secretie mai mica de insulina, deci o stocare mai mica a grasimilor. Adauga lamaie peste peste, cruditati, salate de fructe sau in apa, dar cu moderatie daca ai stomacul sensibil. Si portocalele si grepfrutul pot fi considerate drept alimenete care ard grasimile, dar ele contim mai mult zahar, deci efectul este mai slab.

Citeste mai mult AICI


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate