Tot ce trebuie să știi pentru cartea de identitate electronică

Cartea Electronică de Identitate se aliberează gratuity pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Cererile pentru cărțile de identitate electronice se depun doar pe bază de programare online. Pentru a vi se efectua programarea, trebuie să introduceți câteva date personale precum: numele și prenumele, CNP-ul, dar și adresa de email. Apoi, aveți la dispoziție 30 de minute pentru a confirma programarea accesând link-ul primit pe adresa de mail. Documentele necesare pentru eliberarea cărții electronice de identitate sunt: actul de identitate, certificatul de naștere în original, certificatul de căsătorie în original dacă este cazul, cartificatul sau hotărârea judecătoarească de divorț dacă este cazul, documentul cu care se face dovada adresei de domiciului și dovada achitării contravalorii actului de identitate dacă este cazul. Pentru eliberarea unei cărți de identitate electronică înainte de împlinirea vârstei de 14 ani, părinții minorului achită taxa privind contravaloarea de 67 de lei. Mai multe detalii aici