"Tot felul de blogger-iţe şi vlogger-iţe se rup în figuri doar-doar le-o băga cineva şi pe ele în seamă" Radar de media cu Mircea N. Stoian!

Cunoscutul om de presă atacă zona influencerilor ieşiţi peste noapte

Distribuie pe:

 

Explozia internetului din ultimii ani şi accesul a tot felul de ciudaţi la resursele, practic nelimitate, ale comunicării în masă au zămislit un fenomen cel puţin curios. Avizi de o notorietate mai facilă decât tabla înmulţirii pentru un şcolar, cei enumeraţi mai sus  au produs un fel de busculadă mediatică, scopul principal fiind acapararea unui segment deloc de neglijat. Acela al leadership-ului motivaţional.

Zeci de neaveniţi se înghesuie zilnic în zona, aparent facilă a modei, pentru a câştiga un gram de credibilitate. Păreri peste păreri, care mai de care mai găunoase, umplu netul precum dovleacul zemos plăcinta. Au, sau nu au studii, tot felul de blogger-iţe şi vlogger-iţe se rup în figuri doar-doar le-o băga cineva şi pe ele în seamă. S-a îmbrăcat doamna Nuţi la botez, la sfatul ” pertinent” al unei dudui botoxate şi siliconate, cu rochiţa aia de neam prost, roz cu buline albe la botezul lui Robert, plodul doamnei Ionescu de la parter, gata a devenit botoxata influencer de cartier. A făcut domnişoara o cronică la o obscură prezentare de modă cu cârpiţe adunate de prin en gross-uri, gata e trendsetter de modă.

Păi, dacă e să mulgem capra logicii, ca să ajungi să ai o părere pertinentă în ceva, fie în modă fie, în politică, fie în oricare alt domeniu, trebuie mai întâi să ai studii de specialitate. Degeaba te pricepi la valve şi supape şi vrei să fii guru în parapsihologie.

Degeaba te dai rotunjoară la minte dacă studiile tale în domeniu nu depăşesc nivelul chivuţelor de la colţul străzii, care se îmbracă din piaţă sau de la magazinele de cartier.

Că domnişoarele au păreri în modă nu e un lucru rău. Rău e că zăpăcesc alte domnişoare asemeni lor, care ajung să considere că o cârpiţă cu sclipici te face prinţesă, de se înghesuie televiziunile să te filmeze şi revistele lucioase ca gheţuşul din faţa blocului să-ţi cerşească în genunchi colaborarea. Nimic mai fals. Tendinţele în modă se coc în ditamai laboratoarele de creaţie şi ţin cont de mai multe criterii economice sociale şi psihosociale decât încape varză întrun butoi de vin.

D-ăla mare.(intră să vezi ce spune Mircea N Stoian despre transformarea în fată cuminte a Simonei Sensual)

A influenţa în vreun fel, măcar un degetar de modă, sau de orice altceva, însemnă a căra în cârcă nişte ani de experienţă, a avea abilităţile necesare de comunicare, dar şi notorietatea fără de care părerea ta valoarează fix cât două boabe de porumb în faţa unui şoricuţ de câmp. Şi pentru că morala fabulei vine la pachet cu ce am scris mai sus, pot spune şi scrie că în oceanul de informaţie de pe net a încerca să impui tendinţe sau a încerca să dai sfaturi despre modă e la fel de inutil ca a bea apă din fântână cu strecurătoarea. Piaţa se reglează singură şi autorităţi reale în materie sunt bunul simţ estetic şi şi pisica doamnei Vasilescu, beneficiarea unei infailibile perspective globale asupra tendinţelor în ”Fashion”, ”Beauty”  şi alte alea. Să vă fie cald în casă şi răcoare sub scufiţă vă urez.

citeste materialul complet pe mirceanstoian.ro

Galerie foto  Urmatorul articol
Abonează-te pe

Citește și:

"Florin Salam este o vedetă şi o spun fără părere de rău sau prejudecăţi culturale" Declaratiile fabuloase ale lui Mircea N.Stoian despre manelist EXCLUSIV

Mircea N. Stoian, înşelat de iubită cu doi bărbaţi! Actorul ne-a povestit prin ce a trecut şi cum ajută alţi oameni să evite astfel de situaţii VIDEO EXCLUSIV

Tu știi ce conține cabanosul de la magazin? Iată câți nitriți are!

Iată ce a făcut Dan Bittman pentru fosta parteneră, la un de când s-au mutat separat

Răsturnare totală de situație! Boris Johnson a pornit un scandal uriaș: Care este adevărul despre tulpina britanică a coronavirusului

Surpriză uriașă! Cine este fosta iubită celebră a lui Mircea Badea? Au fost împreună 7 ani, înainte de Carmen Brumă

Tulpina de coronavirus venită din Marea Britanie se extinde și în România

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies