Turismul romanesc ar putea sa ramana fara... frunza!

Noul ministru al turismului este Maria Grapini. Cum a preluat portofoliul ministerului "pastorit" pana nu de mult de Elena Udrea, Grapini a anuntat ca va analiza tot ce s-a facut in institutie si, in functie de rezultate se va stabili ce va fi continuat si ce va fi schimbat. Astfel, daca celebra frunza de 900.000 de euro nu ne-a adus prea multi turisti s-ar putea renunta la program.

Distribuie pe:

fara descriere
Turismului romanesc i s-ar putea "usca frunza". Vorbim, bineinteles de celebrul logo al brandului de tara, in valoare de 900.000 de euro! In conditiile in care un logo similar putea fi cumparat de pe Internet si cu 2 dolari! Noul ministru delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini vrea sa faca un pic de ordine prin institutie si sa vada ce functioneaza si ce consuma bani aiurea. "Nu mi-am propus sa schimb ceva fara o analiza prealabila. Am preluat portofoliul turismului, vom face o analiza pentru a vedea ce s-a facut, ce impact si ce rezultate au avut masurile luate si apoi vom decide ce va fi continuat si ce va fi schimbat pentru a imbunatati situatia turismului romanesc. Nu plec de la premisa ca brandul trebuie inlocuit, dar daca analiza va arata ca nu si-a atins scopul, inseamna ca s-a gresit ceva si atunci vom face rebranding”, a declarat noul ministru printr-un comunicat al institutiei pe care o coordoneaza.
Astfel, celebra frunzulita verde risca sa se usuce si sa cada... la propriu! Asta daca logoul si, implicit brandul de tara si programele de aducere a turistilor straini in Romania, lansate in mandatul Elenei Udrea, nu au avut efectul dorit.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate