VEZI ce trebuie sa mananci la micul dejun ca sa nu te ingrasi

Un mic dejun bogat in proteine poate controla senzatia de foame, cu efecte benefice pentru cei care vor sa slabeasca, este concluzia unui studiu american.

Distribuie pe:

fara descrierePersoanele care consuma alimente proteice la micul dejun isi pot controla mai bine apetitul in prima parte a zilei, sustin oamenii de stiinta de la Universitatea din Missouri-Columbia. Studiul citat de Top Sante arata ca, pentru stapanirea senzatiei de foame si pentru controlul greutatii este bine ca proteinele sa fie repartizate echilibrat in cadrul meselor.

La cercetare au participat mai multe femei cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani. Unele au consumat un mic dejun cu alimente calorice (300 de calorii), iar altele au avut in meniu mancare proteica (oua sau carnati continand 40 de grame de proteine). Apoi, voluntarelor li s-a cerut sa isi exprime nivelul de satietate la fiecare 30 de minute dupa ce au mancat. La pranz, toate au consumat tortellini. Femeile care au servit alimente cu proteine la micul dejun au resimtit mai putin senzatia de foame in cursul dimentii si au mancat mai putin la pranz.

"Un mic dejun bogat in proteine amelioreaza semnificativ controlul apetitului si le poate ajuta pe femei sa manance mai putin in cursul zilei", afirma Kevin C. Maki, coordonatorul cercetarii.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate