VEZI cum arata meniul pentru o saptamana a lui Carmen Bruma! Mananca o gramada si nu se vede deloc ca e gravida in 7 luni: "Sper sa-mi pastrez controlul si sa nu alerg dupa baclavale"

Carmen Bruma este insarcinata in 7 luni si cine ar vedea-o pe strada nici nu si-ar da seama.

novalue

Ea a pus doar 6 kilograme pana acum, insa este constienta ca greul abia acum incepe. Iubita lui Mircea Badea a vrut sa le arate tuturor ce contine meniul ei zilnic pentru o saptamana si spera sa se abtina de la tentatii culinare in cele doua luni pe care le mai are pana naste.

"Cred că cel mai important lucru atunci când eşti însărcinată este să realizezi că bebeluşul are o unică sursă de hrană: PE TINE. 

Aşadar, acum, mai mult ca oricând, este esenţial să ai o dietă controlată şi echilibrată care să se bazeze pe nevoile fătului şi ale tale, nu pe capricii sau pofte. Asta a fost filozofia mea până în acest moment (trimestrul 3, luna a 7-a). Ştiu că acum urmează cea mai grea perioadă, dar sper să-mi păstrez controlul şi să nu alerg de nebună în miezul nopţii după baclavale. Dacă mă vedeţi, vă rog opriţi-mă!. Iată cum arată din punct de vedere nutriţional o săptămână din viaţa mea de gravidă în luna a 7-a (am acumulat 6 kg şi jumătate până acum)" a marturisit Carmen Bruma.

LUNI

Dimineaţa:2-3 felii pâine integrală (sau crackers) cu ricotta plus un ardei kapia
Cafea sau ceai

Gustare – 2 pumni de migdale crude

Prânz – 100-150 gr ficăţei de pui la cuptor cu salată de varză

Gustare – 1 iaurt mic (150 gr, max 2% grăsime, dar nu 0%) cu 3-4
linguriţe seminţe de dovleac crude

Cină – somon (100-150 gr) la grătar cu spanac (proaspăt sau sote)

MARŢI

Dimineaţa – Omletă cu ciuperci (din 3-4 ouă fără ulei) cu salată de roşii şi 2-3 felii de pâine integrală sau crackers

Cafea sau ceai

Gustare – 2-3 linguriţe de seminţe de susan amestecate cu o linguriţă de miere (şi puţină apă cât să se formeze o pastă)

Prânz – Muşchi de vită la grătar (150-200 gr) cu broccoli fiert sau sote

Gustare – 100 gr de urdă amestecată cu mărar, puţin ulei de măsline şi 2-3 linguriţe de seminţe de floarea soarelui crude

Cină – 100-150 gr quinoa (fiartă) cu busuioc, roşii, pătrunjel

MIERCURI

Dimineaţa – 2-3 felii de pâine integrală unse cu pastă de sardine (sardine la cuptor sau din conserve în suc propriu sau ulei amestecate cu 1-2 linguriţe de unt, ardei gras şi tulpină de ţelină; în supermarket o găsiţi sub denumirea de apio)
Cafea sau ceai

Gustare – o banană şi un
kiwi

Prânz – Piept de pui, 150-200 gr, la grătar cu sos de roşii (de preferat din roşii proaspete)

Gustare – un iaurt mic (până în 2% grăsime, 150 gr)

Cină – Curcan (100-150gr) la cuptor sau grătar cu ciuperci (4-5 ciuperci mari la cuptor sau grătar)

JOI

Dimineaţa – 3-4 linguri de fulgi de ovăz cu 2-3 linguriţe stafide şi 2-3 linguriţe de merişor
Cafea sau ceai

Gustare – 2 pumni de miez de nucă crud

Prânz – 100-150 gr paste integrale busuioc, roşii, ulei de măsline, sare

Gustare – Supă de legume (fără fasole boabe, mazăre, linte, cartof)

Cină – Dorada, cod sau păstrăv la grătar cu salată verde

VINERI


Dimineaţa – Salată de fructe proaspete – o pară, o portocală, un kiwi, un măr
Cafea sau ceai

Gustare – 2-3 felii de pâine integrală sau crackers cu hummus (pastă de năut)

Prânz – Muşchi de porc la grătar sau cuptor (100-150 gr) cu salată verde cu avocado

Gustare – 1 iaurt (150 gr, max 2% grăsime, dar nu 0%) cu un pumn de seminţe crude (migdale, nuci, caju)

Cină – Pulpe de pui la grătar (100-150 gr) cu legume la grătar (nu cartof)

SÂMBĂTĂ


Dimineaţa – 2-3 ouă fierte (moderat astfel încât să fie cleioase) cu 2-3 felii de pâine şi castravete proaspăt
Cafea sau ceai

Gustare – 2 pumni de ananas proaspăt, tăiat cubuleţe

Prânz – Orice pofteşti, inclusiv desert

Gustare – un iaurt, 150 gr, cu 2-3 linguriţe de susan negru

Cină – Supă de pui fără paste făinoase, cartof, mazăre, linte

DUMINICĂ


Dimineaţa – Budincă de mei cu stafide (100 gr mei fiert amestecat cu 3-4 prune deshidratate, 2-3 linguriţe de stafide, scorţişoară, nucă mărunţită şi jumătate de linguriţă de miere adăugată după ce amestecul s-a răcit)
Cafea sau ceai

Prânz – Ciorbă de fasole (100-150 gr) fără prăjeală sau carne cu salată de murături (sau ceapă)

Gustare – Salată tabuleh (roşii, pătrunjel, lămâie, ceapă) cu 2 crackerşi sau pâine integrală

Cină – Ficăţei de pui la grătar sau cuptor cu salată din legume proaspete, după preferinţe (verde, roşii, castraveţi, ardei, fenicul)

Citeste si: Imaginile momentului! Laurențiu Reghecampf și iubita sa, Corina, surprinși în ipostaze tandre. Nu se mai ascund- bzi.ro

Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

Bogdan de la Ploiești, declarații dure la adresa lui Theo Rose: "E mincinoasă"

Otniela i-a făcut ochi dulci lui Victor Slav la „Bravo, ai stil! Celebrities”? Maurice a taxat-o imediat: „Te dai la prezentator în fața țării”

Agresoarea Mirelei Vaida, la un pas să scape de închisoare! Femeia a scăpat de acuzația de tentativă de omor, deși a atacat-o pe prezentatoare cu o bucată de bordură! EXCLUSIV

Horoscop 16 Octombrie 2021: Gemenii vor depăși situațiile de criză, deoarece au încredere în forțele proprii

Noul premier al României?! Cîţu sau Cioloş nu-i fac faţă. E bomba momentului

BOMBĂ! Florin Ristei, înșelat și părăsit de iubita supernă pentru un bărbat super celebru! Este SCANDAL imens

Andreea Esca a anunțat plecarea de la PRO TV. Decizia va întrista milioane de români. „Dacă am vorbit o chestie...”

Ana Muntean, „amanta lui Ciprian Marica”, dezvăluiri inedite despre relația cu fostul fotbalist: „Nu am niciun fel de regret”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies