Visezi la un par sanatos si frumos? 7 nutrienti care te ajuta!

Parul este oglinda sanatatii tale si reflecta cel mai bine modul in care te alimentezi si ai grija de tine. Daca ai un par casant, care se deterioreaza rapid, care creste foarte greu sau caruia ii ia o vesnicie sa se regenereze, inseamna ca ai o carenta de vitamine sau minerale in organism.

Distribuie pe:

Autor:

fara descriere Degeaba incerci sa-ti tratezi problemele podoabei capilarei cu sampoane, balsamuri sau seruri scumpe. Frumusetea si sanatatea parului vin din interior, asa ca trebuie sa stii care sunt nutrientii esentiali pentru el.

1. Vitamina A

In lipsa vitaminei A, parul este uscat, subtire si predispus la cadere. Nu trebuie sa exagerezi cu consumul unor produse bogate in vitamina A, insa este bine ca din alimentatia ta sa nu lipseasca portocalele, morcovii, nectarinele, dovleacul si mango. Toate aceste alimente contin doze excelente de vitamina A care imbunatatesc sanatatea parului.

2. Vitamina E si acizii grasi esentiali omega 3

Vitamina E joaca un rol important pentru par, deoarece imbunatateste circulatia sangelui la nivelul scalpului si imbunatateste asimilarea oxigenului. De obicei, cand vorbim despre beneficiile vitaminei E pentru par trebuie sa mentionam si efectele uluitoare ale acizilor grasi esentiali omega 3.

Citeste continuarea!


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate