Vrei o silueta de vis in noaptea de Revelion, dar crezi ca nu mai ai timp? Dieta care te slabeste 20 de kilograme in 13 zile

Dieta de 13 zile in care slabesti mai bine de 20 de kilograme este una dintre cele mai eficiente diete.

Distribuie pe:

Autor:

fara descriereCu toate acestea, este o dieta care presupune un grad mare de autocontrol si totodata presupune respectarea unui orar alimentar foarte strict si a unei palete alimentare de asemenea stricta.

Dieta de 13 zile functioneaza in primul rand precum o dieta de detoxifiere a organismului, ajuta foarte mult ficatul si face ca intreg corpul sa isi tripleze practic eficenta arderilor interne.

Aceasta dieta insa nu trebuie tinuta de oameni care au probleme diabetice sau probleme de digestie grave, intrucat se bazeaza pe un apor fix de calorii zilnice, calculat in asa fel incat sa consumati mai putine calorii pe zi fata de cate aveti nevoie in mod normal.

Totodata, avand in vedete ca este o dieta destul de grea, dieta care te slabeste 20 de kilograme in 13 zile poate fi impartita in doua. Astfel, puteti tine primele sase zile de dieata, apoi pauza o saptamana in care sa mancati cum va doriti, iar poi sa continuati cu restul zilelor.

Paleta de alimente de mai jos trebuie respectata in totalitate pentru ca aceasta dieta sa functioneze iar pe parcursul ei trebuie evitate IN TOTALITATE bauturile alcoolice.

Iata programul dietei care te slabeste 20 de kilograme in 13 zile
Ziua 1

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar
– pranz: 2 oua fierte tari + 400 g spanac + 1 rosie
– cina: 200 g friptura de vac + 1 salata cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 2

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar
– pranz: 250 g sunca + 1 cutie iaurt natural
– cina: 200 g friptura de vaca + 1 salata cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 3

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar + 1 felie paine prajita
– pranz: 2 oua fierte tari + 1 felie sunca + 1 salata
– cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat (mar, para, portocala)

Ziua 4

- mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar + 1 felie paine prajita
- pranz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie iaurt natural
- cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 g branza de vaci

Ziua 5

– mic-dejun: 1 morcov mare ras
– pranz: 200 g cod fiert cu zeama de lamaie + 1 lingurita unt
– cina: 200 g friptura de vaca + 1 telina rasa

Ziua 6

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar + 1 felie paine prajita
– pranz: 2 oua fierte tari + 1 morcov mare ras
– cina: 1/2 pui + 1 salata cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 7

– mic-dejun: 1 ceasca de ceai fara zahar
– pranz: nimic (bea multa apa, ajuta!)
– cina: 200 g cotlet de miel + 1 mar

Ziua 8

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar
– pranz: 2 oua fierte tari + 400 g spanac + 1 rosie
- cina: 200 g friptura de vac + 1 salata cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 9

– mic-dejun: 1 ceasca de cafea + 1 cub de zahar
– pranz: 250 g sunca + 1 cutie iaurt natural
– cina: 250 g friptura de vaca + 1 salata cu ulei si zeama de lamaie

Vezi aici continuarea dietei!


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate