Vrei să slăbeşti şase kilograme în şase săptămâni, fără să te înfometezi? Specialiştii te învaţă cum!

Specialiştii te învaţă cum să îţi pregăteşti silueta pentru mare! Uite ce ai de făcut!

Distribuie pe:

Autor: Lili Lascar

 


Masa îndestulată de Paște, în special după o perioada de post, alături de lipsa activității fizice din aceste zile libere, se traduce, de cele mai multe ori, prin kilograme depuse în foarte scurt timp.

Nu e de mirare că majoritatea celor care pățesc așa ceva vor soluții rapide de a reveni în formă după sărbători, mai ales că vacanța de vară bate la ușă, iar la plajă silueta trebuie să fie impecabilă.

Citeste si: Cum a slăbit Andreea Esca 9 kilograme! Vezi ce dietă a urmat celebra prezentatoare de televiziune!

Antrenorul unui centru de transformare unde au slăbit mii de bucureșteni în ultimii ani prin sport și dietă, ne oferă principalele ponturi de care să ținem cont atunci când vrem să revenim în formă după mesele îndestulate de Paște.

Citeste si: Dieta minune a Ancăi Ciota, cu care prezentatoarea tv a slăbit 15 kilograme!

"Este foarte important să fii conștient că totul depinde de deciziile tale, de puterea ta de a te ține de un program care te va aduce în forma dorită. Odată ce ai acest target, respectă toți pașii necesari. Este vorba, până la urmă, atât de modul în care arăți, fapt ce îți va aduce o mai mare încredere în sine, cât și de sănătatea ta.

Pentru a topi depozitele de grăsime și a ajunge să ai un corp tonifiat e nevoie să faci exerciții fizice eficiente, să știi ce, cât și cum să mănânci și să îți organizezi programul zilnic astfel încât organismul să aibă timp de odihnă și recuperare.

Acestea sunt câteva din regulile de bază pe care să le urmezi:

1. Nu te înfometa! Ca să slăbești și să menții apoi o siluetă armonioasă nu trebuie să ții diete drastice. Înfometarea agresează organismul, îl privează de nutrienții necesari, dezechilibrează.

2. Învață ce alimente să consumi și cum să le combini pentru a te hrăni corect și a nu afecta digestia și a stimula depunerile de grăsime. Reține că o masă corectă trebuie să conțină proieine, grăsimi sănătoase și legume. Stai departe de produsele procesate, de dulciuri, de dressing-uri pentru salate.

Citeşte materialul integral pe kfetele.ro

Galerie foto 
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO: